fbpx

külső szerző

Hírklikk logó

Megválik a kormánykritikus Hírklikk a külsős újságírói zömétől – a főszerkesztő reméli, csak átmenetileg kell szüneteltetniük a közös munkát

A Media1 megtudta, hogy a 168 Óránál és a Pesti Hírlapnál zajló tömeges elbocsátás után újabb hazai médiavállalatnál vezetnek be nadrágszíjhúzó, költségmegtakarítási intézkedést: Wirth Zoltán, a Hírklikk tulajdonosa és főszerkesztője úgy döntött, felfüggeszti a közös munkát mintegy 6 főnyi külső munkatárssal, valamint teljesen megszünteti a portálhoz tartozó KlikkFM-et. Felhívtuk a korábban ellenzéki politikusok, köztük Karácsony Gergely és Szél Bernadett által is reklámozott portál főszerkesztőjét.

A 168 Óra új (balra) és régi külseje (jobbra)

Elbocsátják a 168 Óra teljes szerkesztőségét, leépítés a Pesti Hírlapnál is

A 168 Óra szerkesztőségének elbocsátását Milkovics Pál, a fele részben Schabi Michaeli érdekeltségében lévő Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója üzleti okokkal, költségoptimalizálással magyarázta a Media1 érdeklődésére szombaton. A vezérigazgató azt ígéri, a lap a tömeges elbocsátás után is megjelenik, az újságot ezután külső szerzőktől vásárolt tartalmakkal töltik meg. Megerősítették azt is, hogy a kiadó másik termékénél, a Pesti Hírlapnál is elbocsátások voltak a hetilapos megjelenésre való átállás miatt.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások