KonVerzió

Magyar Péter Facebook-oldala 250 ezer követővel

Magyar Péter átlépte a negyedmillió követőt – egyes mutatókban máris leveri Orbánt és a Megafon tagjait

Bár Magyar Péter csupán február második hetében lépett a nyilvánosság porondjára, máris 250 ezer követőt gyűjtött a Facebookon, többszörösen megelőzve ezzel minden jelentősebb jobboldali influenszert, akik ráadásul százmilliós nagyságrendű hirdetési pénzekkel támogatták meg az online jelenlétüket ugyanezen időszakban. Magyar Péter márciusban már több mint kétszer annyi interakciót tudhatott magáénak a Facebookon (körülbelül harmadannyi poszttal), mint Orbán Viktor kormányfő és Szijjártó Péter külügyminiszter együttesen. A Megafonban pedig a hatalmas költések ellenére sem akad senki, akinek a követőszáma akár csak megközelítené Magyarét. Ha ez a trend folytatódik, hatalmas átrendeződésnek lehetünk szemtanúi a közösségi médiában.

Levente Kaldy, Hajnalka Bíró / Project Agora

Interjú: Hogyan segíthet a Project Agora a weboldalak és hirdetők számára a natív hirdetések területén? (x)

A Project Agora helyi kiadókkal és hirdetőkkel dolgozik együtt a natív hirdetések piacán. A Project Agora a Közép-, Kelet-Európa, Közel-Kelet, Afrika és a Latin-Amerika régiók egyik vezető médiatechnológiai vállalata, amely kizárólagos partneri kapcsolatot ápol a Taboolával, a világ egyik legjelentősebb tartalomajánló és natív hirdetési platformjával. Ahhoz, hogy bemutassuk, mit jelent ez az együttműködés a magyar weboldalak és hirdetők számára, a Project Agora country menedzserével, Káldy Leventével és Bíró Hajnalka médiaértékesítési menedzserrel beszélgettünk. Mindkettejükkel megvitattuk a Taboola és a Project Agora szerepét, valamint azt, hogy hogyan használhatják a natív hirdetést a helyi magyar kiadók és hirdetők.

Megafon.

Átlépte az 1 milliárd forintos határt a Megafon költése a Facebookon

Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások