
Meghirdették az Arany Blende 2023-at
Idén is díjazzák a legjobb magyar filmelőzetest, sőt a filmek és tévésorozatok trailerei mellett plakátokkal is lehet pályázni a zsűri fődíjára és a közönségdíjra.
Idén is díjazzák a legjobb magyar filmelőzetest, sőt a filmek és tévésorozatok trailerei mellett plakátokkal is lehet pályázni a zsűri fődíjára és a közönségdíjra.
Az MBH Bank bevezetőkampánya tévés, rádiós és sajtómegjelenések mellett közterületi hirdetéseken is fut.
Mint korábban a Media1 is megírta, kritikus szint alá esett a Telex erdélyi lapja, a Transtelex rendszeres támogatóinak száma, ezért olvasói támogatásgyűjtő kampányba kezdtek. A gyűjtés eredetileg kitűzött határideje egy hete lejárt, de azt meghosszabbították, most pedig már a meghosszabbított határidő is elmúlt, ennek apropóján számoltak be a hogyan továbbról.
„A műsorszám támogatója Magyarország Kormánya” – ez a bejátszás gyakori a TV2 Média Csoport műsorainál. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda az Átlátszó közadatigénylésére megmutatta, hogy 2022-ben milyen produkcióknál tűnt fel ez a fajta kormányzati reklám.
Immár a pápa Budapesten elmondott gondolatai közül válogatott idézetekkel folytatódik a Szemlélek kezdeményezésére létrejött és a Media1 médiapartnerségével megvalósuló #pontifex kampány, melynek célja, hogy Ferenc pápa látogatásának központi gondolatát cselekedetekre váltva hidat építsen társadalmi csoportok, véleménybuborékok, szekértáborok között.
Olyan médiumok is segítik a Szemlélek kezdeményezésére indult, óriásplakátokkal és online megjelenésekkel is kísért #pontifex című kampány üzeneteinek célba jutását mint a Media1 vagy például a Magyar Hang.
Tizenkét cég, köztük médiavállalkozások első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A „Vállalatvezetők az egyensúlyért” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya hazánkban növekedjen és 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Egyénileg bírálják el a továbbiakban az egészségügyi kampányokat annak érdekében, hogy hitelesen tájékoztassák a fogyasztókat.
Kiegyensúlyozottan, a szakmai előírásoknak és a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelve működik a magyar közmédia – tájékoztatta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatója az Európai Bizottság (EB) delegáltjait a 2023. évi jogállamisági jelentés elkészítése céljából folytatott konzultáción.
Egyelőre nem érkezett bejelentés a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) a kormány most zajló nemzeti konzultációjának reklámkampánya miatt. A hatóság vizsgálat nélkül viszont nem kíván állást foglalni a kampány jogszerűségéről.