internetes vásárlás

Zabari István, az Ecommerce Hungary elnöke, a Lumenet tulajdonosa

Az e-kereskedelem buktatói 2025-ben: az Ecommerce Hungary elnöke figyelmeztet – Ne vágjon bele enélkül!

Június 4–5. között Esztergomban rendezi meg éves szakmai eseményét, a XXI. E-kereskedelmi Konferenciát az Ecommerce Hungary. Ennek apropóján vendégünk volt Zabari István, az online kereskedelmi szakmai szervezet elnöke, akivel az e-kereskedelem aktuális trendjeiről és arról beszélgettünk, hogy érdemes-e még most belevágni, és ha igen, hogyan. Zabari István, aki egyébként maga is tulajdonosa egy ismert webáruháznak, kézzelfogható tanácsokkal érkezett.

Utcai GLS csomagautomata.

Egyre többször rendelnek a magyarok csomagautomatákba – túl a 2000. magyarországi átadóponton a GLS

2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.

Várkonyi Balázs, az Edigital vezetője

Várkonyi Balázs is beszáll az induló Ekereskedelmi Akadémiába

Az egyik legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonos lett az induló e-kereskedelmi oktatóközpontban, melyet több más ismert online kereskedő alapított nemrégiben.

A Media1 2022-es E-kereskedelem beszélgetéssorozatának 4. része és a résztvevők balról-jobbra: Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Nemes Dániel IT-szakértő, a Biztributor elnöke, dr. Ormós Zoltán internetes jogász, az Ecommerce Hungary alelnöke, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője

Webshopok a jog és az informatika szorításában – Folytatódik e-kereskedelem témájú szakértői beszélgetéssorozatunk

A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

Buy now, pay later (vásárolj most, fizess később) felirat egy okostelefon képernyőjén.

Magyarországon is elindult az IzzyPay

Megszerezte a működéshez szükséges engedélyeket, és megteremtette a szükséges feltételeket az IzzyPay Zrt., ezzel elindult Magyarország első BNPL (Buy Now Pay Later – vagyis vásárolj most és fizess később) szolgáltatója magánszemélyek számára.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások