
Egyre pesszimistább a kommunikációs piac
Elkészült a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet ötödik barométer-felmérése.
Elkészült a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet ötödik barométer-felmérése.
A díjak átadására június elején kerül sor.
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.
Közzétette a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) a magyar lappiac tavaly év végi eredményeit: ebből kiderül, hogy a rendkívül magas inflácóval inflációval terhelt 2022-es év újabb brutális példányszám-csökkenést hozott a nyomtatott sajtó területén.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) azt javasolja az előfizetőknek, hogy kísérjék figyelemmel a szolgáltatók szerződésmódosításra vonatkozó értesítéseit, és ha a megváltozott feltételeket nem kívánják elfogadni, még a jogszabály szerinti határidőn belül éljenek a felmondási jogukkal.
A visszafogott költések miatt az eredetileg tervezettnél is több dolgozótól válik meg a cég.
Nagy vita előzte meg a fájdalmas lépést, mert nem szeretnék, hogy tagokat veszítsenek, de végül arra jutottak, hogy a rászorulóknak segítenek, az emelés azonban elkerülhetetlen.
A magyarországi magas infláció és az energiaválság is rátett egy lapáttal.
Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. Az adatokból kiolvasható, hogy a hazai vállalkozások a koronavírus miatti kényszerdigitalizáció eredményeit ugyan megtartották, azonban azóta a fejlődés megállt.
Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.