infláció

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Elvitte a rekordmagas infláció a magyar reklámpiac tavalyi teljes növekedését, sőt jelentős csökkenés következett be reálértéken

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.

E-kereskedelem, online vásárlás.

Borúlátóvá váltak a hazai webáruházak

Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások