
LMBTQ marketing képzés indul Magyarországon
Első ízben indít úgynevezett pink marketing képzést a Humen Media Hungary.
Első ízben indít úgynevezett pink marketing képzést a Humen Media Hungary.
Az RTL Magyarország szerint ők jogszerűen jártak el, amikor sugárzási időt biztosítottak a szivárványcsaládokról szóló társadalmi célú hirdetésnek.
A leszbikusokat, melegeket, biszexuálisokat és transzneműeket célzó webshop egy olyan platformként kíván működni, ahol a lehető legtöbb szivárványos termék megtalálható a könyvektől, a prémium kozmetikumokon át a gasztronómiai termékekig.
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter büntetőjogi eszközök bevetését helyezte kilátásba annak érdekében, hogy ne juthasson el a napok óta kormányzati offenzívába került mesekönyv a gyerekekhez. Eközben már a Time című lap is foglalkozott a sikerlisták élére került kötettel, melyet az LMBTQ-jogokért való harc szimbólumaként emleget.
Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.