fbpx

helyreigazítási kérelem

Az Index.hu portál riporteri mikrofonja

Helyreigazítási kérelemmel fordultunk az Indexhez a Media1-et lejáratni próbáló valótlan tényállítások miatt

Az Index által a Media1-ről közölt valótlanságok helyreigazítására szólítottuk fel a portált, mely egyébként az elmúlt években, de még néhány héttel ezelőtt is rendszeresen felhasználta a Media1 tartalmait, most mégis úgy tett, mintha tényszerű közlés vagy állítás „csak elvétve” kapna helyet az Media1 írásaiban, és a valóságot meghazudtolva azt állította, hogy nem felelt meg a valóságnak egy 2019-es, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal kapcsolatos cikkünk.

Hírlista

Vizsgálatot indított az NMHH a Hírlista ellen – épp mikor a hírgyűjtő oldal megszavaztatta a Médiatanács működéséről a közönségét

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság azt vélelmezi egy eljárásban, hogy a Hírlista nevű híraggregátor oldal valójában egy sajtótermék, amit be kellett volna regisztrálni az NMHH-nál, és követelhető ellene akár sajtó-helyreigazítás is. Dióslaki Gábor, a portál alapítója a Media1-nek azt mondta, az NMHH téved, mivel ők csupán összegyűjtik más hírportálok híreinek címeit egy helyre, és furcsa egybeesésnek tartja, hogy épp akkor indult hatósági eljárás, amikor a Hírlista a Médiatanácsról indított internetes szavazást. Az ügy végkimenetele nem lényegtelen, hiszen eltérő szabályok vonatkoznak egy sajtótermékre, mint egy sajtótermékként be nem jegyzett honlapra.

ORIGO.

Újabb hazugságot közölt az Origo a Media1 kapcsán

Úgy tűnik, nem tanult korábbi, a Media1 által jogerősen is megnyert bírósági ügyéből a Gábor László főszerkesztette Origo. Ezúttal egy, Dési János, a Klubrádió műsorvezetője és rádiós jegyzete ügyében megjelent hírünkkel összefüggésben állított valótlanságokat lapunkról a kormánypárti KESMA internetes terméke. A Media1 helyreigazítási eljárást indít.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások