fbpx

helyreigazítás

Gréczy Zsolt, a DK országgyűlési képviselője

Pert vesztett a 888.hu

Hiába idézte be a bíróság többször is a Gréczy Zsoltot megvádoló nőt, ő meg sem jelent a tárgyaláson.

Egyre több az álhír című riport az M1 csatornán

Helyreigazítási kérelem az Origo részére

Tájékoztatjuk olvasóinkat és az érdeklődőket, hogy az alábbi helyreigazítási kérelemmel fordult a Media1.hu-t működtető Vipcast Media Gábor Lászlóhoz, az Origo főszerkesztőjéhez, illetve az origo.hu kiadójához.

Fővárosi Törvényszék

Pert vesztett a HírTV és a Magyar Nemzet

Az egyik pert Pikó András, Józsefváros polgármestere, a másikat Niedermüller Péter (DK), Erzsébetváros polgármestere nyerte meg a kormánypárti médiumokkal szemben.

Nemes Gábor, a DK politikusa

Megint a fideszes médiaholding ellen ítélt a bíróság

Újabb DK-s politikus, ezúttal Nemes Gábor nyert pert kormányközeli médium ellen, immáron jogerősen. Sérelemdíjat kell fizetnie a Magyar Idők kiadójának az évek óta húzódó per lezárásaként, és közzé kell tennie, hogy valótlanságokat állítottak.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője nyilatkozik a HírTV-ben

Sunnyogósan igazította helyre hazugságát a PestiSrácok

Mint arról a Media1 beszámolt, a PestiSrácok félrevezette olvasóit Kertész Annával, a Terézváros című magazin májusban kinevezett főszerkesztőjével kapcsolatban és összefüggésbe hozták a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) nevű civil jogvédő szervezettel. Tanulságos megnézni, mi történt azután, hogy a Media1 megírta, mi a valóság.