
Sztrájkba lépett egy francia hetilap az új főszerkesztő kinevezése miatt, aki egy szélsőjobboldali laptól érkezett
A francia Lagardere médiacsoport két hete szerezte meg a Le Journal du Dimanche kiadói jogát.
A francia Lagardere médiacsoport két hete szerezte meg a Le Journal du Dimanche kiadói jogát.
Egy melegeknek szóló lap értesüléseként szemlézték le szombaton a Médiatanács közleményét, ami az MTI hírszolgáltatásában és mások mellett portálunkon is már csütörtökön azonnal megjelent. Sőt mint utóbb kiderült, egyszer már az Index is megírta két nappal korábban, de valószínűleg erre nem emlékezett szombaton a portál.
Nem érhető el a YouTube-on a Bayer Zsolt vezette Sajtóklub adása, amelyben Bencsik András, a Demokrata főszerkesztője a Médiatanács vizsgálódásához vezető kijelentéseket tette.
A helyreállításra külön eljárást dolgoznak ki, azonban ez több hétig is eltarthat.
Az Egyesült Királyságba és az Egyesült Államokba menekült rohingyák egy csoportja keresetet nyújtott be a Facebook anyavállalata, a Meta ellen, ugyanis állításuk szerint a közösségi oldal nem tett semmit azért, hogy az ellenük zajló gyűlöletbeszédet korlátozzák.
A Társaság a Szabadságjogokért szerint a kormánypárti Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány alá vont Dunántúli Napló címlapon mondta fel mintaszerűen a propagandatörvényt ihlető gyűlöletpropagandát.
Egy cikkben a meleg érdekvédelmi szervezeteket „homoszexualitást propagáló szervezeteknek” nevezték, majd a kapcsolódó publicisztikában Fülöp Zoltán főszerkesztő a legszélsőségesebb homofóbokra jellemző tézist fejtegetett. A Szabad Pécs „Fasiszta uszítók, ne aggódjatok! Bizonyos emberekre mindig van piaci igény” címmel reagált a történtekre.
Azután szánták el magukat a lépésre, hogy a magyar médiahatóság nem volt hajlandó fellépni a pártpolitikai videók kapcsán.
A Momentumnak nem tetszik, hogy a Fidesz szabadon közzéteheti politikai reklámjait a gyerekeknek szóló mesék előtt és közben, ugyanis bár sok szülő panaszkodott a gyalázkodó politikai reklámok miatt, és bejelentést is tett a párt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál, az NMHH a bejelentés ellenére nem lép fel a jelenség ellen, mert ez az ügy szerinte nem rá tartozik.
Kétmillió eurós bírságot szabott ki Németország a Facebookra. A bírság oka, hogy az internetes vállalat nem nyújtott teljes képet arról, hogy mennyi bejelentés érkezik a céghez jogsértő, gyűlöletkeltő tartalmakról.