Groww digital

Szabó Ákos, a Barion big data üzletágának üzletfejlesztési vezetője, aki 2024. április eleje óta az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportját is vezeti.

Az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportot hozott létre

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem

Exportkényszerben a hazai e-kereskedelem

Az online kiskereskedelem 45 százalékos rekordbővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a pandémia alatt. Igen ám, de ennek 41 százaléka a tizenöt legnagyobb e-kereskedőnél realizálódott, melyek közül mindössze öt magyar. A külföldi e-kereskedők térnyerése egyre nagyobb. Külpiacra lépést sürgetnek a szakértők.

Tiktok applikáció egy mobiltelefonon

Elindult a TikTok-hirdetés Magyarországon

A TikTok több mint 700 millió felhasználójával a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja, Magyarországon is egyre növekvő felhasználószámmal, ezért lehet érdekes a hirdetők számára a megjelenési lehetőség.

Szabó László, Growww Digital

A Google Shopping megjött Magyarországra

Mától itthonról és a térség más országaiból is elérhető a Google fejlett piacokon már 2012-ben bevezetett újdonsága, az ár-összehasonlítós szolgáltatás. A szakértő szerint az újdonság komoly változásokat hozhat a piacra.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások