fbpx

felmondás

A 168 Óra új (balra) és régi külseje (jobbra)

Elbocsátják a 168 Óra teljes szerkesztőségét, leépítés a Pesti Hírlapnál is

A 168 Óra szerkesztőségének elbocsátását Milkovics Pál, a fele részben Schabi Michaeli érdekeltségében lévő Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója üzleti okokkal, költségoptimalizálással magyarázta a Media1 érdeklődésére szombaton. A vezérigazgató azt ígéri, a lap a tömeges elbocsátás után is megjelenik, az újságot ezután külső szerzőktől vásárolt tartalmakkal töltik meg. Megerősítették azt is, hogy a kiadó másik termékénél, a Pesti Hírlapnál is elbocsátások voltak a hetilapos megjelenésre való átállás miatt.

Borsa Miklós a Globo TV portéműsorában.

Az M1 néhány éve távozó hírolvasója szerint az MTVA megalapításakor kimondták, hogy a közmédiának „nem feladata a kormány bírálata”

Interjút adott a Válasz Online-nak Borsa Miklós, akinek az arcával indult el a hírtelevízióvá alakult M1 2015-ben. Szó esett a propagandáról, a köztévénél töltött időszakáról és arról is, hogy lemehetne-e a közmédiában egy, az őszödi beszédhez hasonló, Orbán Viktortól származó hangfelvétel.

Ördög Nóra, a TV2 csoport műsorvezetője vezeti majd az Oscar-gála közvetítését idén

Bocsánatot kér az RTL Klub Ördög Nórától, egykori műsorvezetőjétől

A ma már a TV2-nél dolgozó egykori RTL-es műsorvezető a könnyeivel küzdve mesélt arról a napokban a Partizán című műsorban, hogy mit élt át a nyolc évvel ezelőtti távozása előtt a csatornánál, ahol elmondása szerint nem becsülték meg, nem ismerték el a munkáját, ráadásul várandósága alatt mindössze 50 ezer forint gyest kapott. Az RTL Klub bocsánatkéréssel reagált a műsorban elhangzottakra.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások