fbpx

felmondás

A TV2 vezérlője

Egyszerre mondott fel a TV2 több adásszerkesztője – egy furcsa átállás miatt veszélybe kerülhet az adáslebonyolítás biztonsága

A Media1 információi szerint távozási hullám bontakozott ki az elmúlt napokban a TV2 Csoportnál. Sokan a cégnél maradók között is csak találgatnak, Pavel Stanchev vezérigazgató és Vilma Pavlova hr- és üzemeltetési igazgató miért erőltet február eleji határidővel egy olyan komplex technikai átállást, amelynek során a bevezetendő technológia jóval elmaradottabb, mint az eddig használatos, ráadásul a tesztidőszakban rengeteg probléma merült fel vele kapcsolatban. Többen úgy vélik: ha megvalósul a február 1-jéről február 8-ra elhalasztott átállás, könnyen veszélybe kerülhet a 14 csatornával rendelkező tévétársaságnál az adáslebonyolítás. Cikkünkből az is kiderül, mit reagált erre a TV2 vezetése a Media1-nek.

Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Zrt. vezérigazgatója

Újabb embereket bocsátottak el az MTI-től kedd óta

A legújabb elbocsátásokkal együtt 8-ra nőtt az MTI külpolitikai szerkesztőségétől elbocsátottak és az elbocsátások miatti szolidaritásukból távozásukat maguk kezdeményezők száma. Eközben a Media1 birtokába került az a levél, amelyet Dobos Menyhért, az MTI-t működtető Duna Médiaszolgáltató vezetője küldött az MTI Sajtószakszervezetnek, amiben kétségbe vonja, hogy a sajtószakszervezetnek feladata-e kifejezni aggodalmait.

Mediaworks

Tömegesen távoznak a kormánypárti médiagólem, a Mediaworks vezetői

Miután a napokban váratlanul távozott Szabó László vezérigazgató a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó, a Magyar Nemzetet, az Origót, a HírTV-t, a Figyelőt, a Világgazdaságot és az összes megyei napilapot is tulajdonló, közel félezer médiamárkával rendelkező Mediaworks éléről és a napokban Kálmán Erika lett az elnök-vezérigazgató, most további 5 mediaworkös igazgató, köztük egy vezérigazgató-helyettes távozásáról értesült a Media1.

Várbíró Péter, az Index.hu távozó lapigazgatójának adatlapja a lap impresszumában

Távozik az Indexen megjelent, pedofíliát mentegető videó kapcsán Várbíró Péter lapigazgató: elbocsátották, vagy maga mondott le?

A Media1 egyes, a lap belső ügyeire közeli rálátással bíró forrásai szerint az Indexen 13 nappal ezelőtt megjelent, a fiatalok szexuális kizsákmányolását relativizáló videó közlése miatt Várbíró Péter lapigazgatót és a külső gyártású műsorok kreatív producert tette felelőssé Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója, aki ezért elbocsátotta őt, de egy másik, névtelenséget kérő forrásunk azt állítja, hogy Várbíró maga kezdeményezte a távozását, vállalva a pedofíliát mentegető Wahorn-videó közlése miatt a ráháruló felelősséget. Időközben Starcz Ákos vezérigazgató is megerősítette lapunknak, hogy a lapigazgató távozik a Konyhanyelv című műsorban történtek miatti felelősségét elismerve. Starcz, majd később az Index közleménye már közös megegyezéssel történő távozásról, nem pedig elbocsátásról beszélt.

Az MTI logója az állami hírügynökség főoldalán.

Áll a bál az MTI-nél: 2 embert elbocsátottak, 3-an felmondtak, további munkatársak is ezt fontolgatják és levélben tiltakoznak

A Media1 információi szerint elbocsátották az MTI két munkatársát, erre felmondott három másik munkatárs. A szakszervezet levélben tiltakozik a közmédia vezérigazgatójánál a Magyar Távirati Irodánál zajló események kapcsán, és belső körlevél is indult az állami hírügynökség dolgozói között, kiállva a távozók mellett.

Balogh Ákos Gergely, a Mandiner korábbi főszerkesztője, az Index leendő főszerkesztő-helyettese

Távozik Balogh Ákos Gergely az Index.hu-tól

A lap üzletfejlesztési vezetőjének és volt főszerkesztő-helyettesének távozásáról a Media1 először egy, az Index ügyeire közeli rálátással bíró olvasótól értesült, de ezt követően több forrásunk, majd végül maga az érintett is megerősítette a távozás tényét.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások