
Curtis-szel, fizetett hirdetésben kampányolt az Origo a Fidesz mellett
A választási kampány hajrájában a kormánypárti propagandagépezet bedobta az aduászt: Curtist, azaz polgári nevén Széki Attila rappert.
A választási kampány hajrájában a kormánypárti propagandagépezet bedobta az aduászt: Curtist, azaz polgári nevén Széki Attila rappert.
A TV2 Tények Extra című műsorának „politikai szpotja” fizetett hirdetésként pörög a legnagyobb közösségi médiás felületen, kormánypárti szlogent visszhangozva. A politikai reklámozás szabályait cselezik ki vele.
Európai összevetésben is kimagasló a kormánypárti pénzszórás; többet költött a Megafon a Facebookon, mint Szlovákia vagy Írország összes politikai hirdetője együttesen.
A Lakmusz összesítette, hogy március 24. óta mennyit költött a fideszes propagandagyár az elhíresült hangfelvétel hiteltelenítésére, illetve figyelemelterelésre. Magyar Péter március 26-a reggelén hozta nyilvánosságra, ahogy Varga Judit volt igazságügyi miniszter a magyar ügyészség kézivezérlésére utalgat.
A közösségi média oldal adatai szerint a reklámok után a kifizető fél maga a miniszterelnök volt és a finanszírozó a Fidesz.
30 nap alatt több mint 70 millió forintot fizettek ki a nyári vakáció közben a fideszes propaganda népszerűsítésére.
A DK beadvánnyal fordul az ÁSZ-hoz a kettős mérce miatt, a Momentum pedig feljelenti a Fideszt.
A választás után egy darabig visszafogták a költéseiket, de most ez megváltozott.
Nagy a kormánypárti fölény.
A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.