digitális reklámköltés

médiatorta 2020 - apadás

MRSZ: Közel 3 százalékot esett a magyar médiatorta, 16 százalékkal zuhant a hazai kommunikációs torta

240 milliárd forint a Magyar Reklámszövetség által mért 2020-as reklámtorta, ami 2,8 százalékkal kevesebb a korábbi, világjárvány előtti normál évhez képest. A tavalyi évi MRSZ Kommunikációs torta 401,9 milliárd forint lett, ami 15,8 százalékkal kisebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A digitális média bizonyult a leginkább ütésállónak, a mozi és a rádiós piac kapta a legnagyobb ütést. Az MRSZ kormányzati lépéseket szorgalmaz. Íme a részletek és az iparági szakszövetségek kommentárjai.

Digitális reklám

Szintet lépett Közép- és Kelet-Európában a digitális reklámpiac, de erős maradt a tévé is

A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.

Az IAB Europe Adex adatainak ismertetése

Nagyot nőtt az európai netes reklámpiac

13,9 százalékot nőtt Európában a digitális reklámköltés, közölte az IAB Europe. Az elmúlt tíz év folyamatos növekedése így 2018-ban is töretlen maradt.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások