
Tovább folytatja növekedését a hirdetési piac 2022-ben
A leggyorsabban növekvő terület 2021 és 2024 között a közösségi média lesz.
A leggyorsabban növekvő terület 2021 és 2024 között a közösségi média lesz.
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik felektől származó cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.
Az Adaptive Media kereskedelmi igazgatója a Media-Digital Hungary virtuális térben zajló konferencia előadójaként számolt be arról, milyen kettős folyamat játszódott le az online térben az elmúlt hónapokban, illetve mire lehet számítani a következő időszakban.
A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.
Többletbevételhez juttatná a médiatulajdonosokat az Adaptive Media egy új, látványos és az eddiginél hatékonyabb hirdetési megoldással. Ennek érdekében partneri szerződést kötött a digitális reklámvilág egyik jelentős nemzetközi szereplőjével, a JustPremium céggel, mely ehhez a technológiai hátteret nyújtja. A Merci csokoládé márka próbálta ki elsők között a megoldást.