
Egészségkommunikációs együttműködést indít a Central Médiacsoport
Egyénileg bírálják el a továbbiakban az egészségügyi kampányokat annak érdekében, hogy hitelesen tájékoztassák a fogyasztókat.

Egyénileg bírálják el a továbbiakban az egészségügyi kampányokat annak érdekében, hogy hitelesen tájékoztassák a fogyasztókat.

A Fővárosi Törvényszék immáron jogerőssé vált ítélete szerint tényszerűen tárta fel a hírportál, hogyan folytak át közpénzmilliók Kárász Róbert, a ma már a közmédia egyik fontos vezetőjének, egykori ATV-s műsorvezetőnek a kft-jébe. Kárász sérelemdíjat követelt, és azt állította, hogy a cikk miatt alvászavarai voltak.

A tartalmi vezető a Vezess főszerkesztője lett.

Kánya Andrea vezető tartalmi stratégaként folytatja a portálnál.

Elkészült a Media Freedom Rapid Response (MFRR) európai jelentése, melynek célja az EU-tagállamokban és a tagjelölt országokban előforduló, a sajtó- és médiaszabadság megsértésére irányuló esetek feltárása, nyomon követése és válaszreakciók indítása. A jelentésben Magyarországról többször is szó esik.

Az idei évtől a G7.hu hirdetési felületeivel bővül az Adaptive Media online médiaportfóliója. Az 5 éves online gazdasági magazin mérföldkőhöz érkezett idén.

A kormánypárti Magyar Nemzet szerint újabb személyt hallgatott ki gyanúsítottként a közelmúltban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) abban az ügyben, amely a 24.hu portált is működtető Central Médiacsoport tulajdonosához, Varga Zoltánhoz köthető, és melyben azt vélelmezik, hogy áron alul adtak el egy nagyrészt EU-s pénzből létrehozott céget.

Nagy Gergely Miklós, a 24.hu munkatársa nyerte el az idén már 22. alkalommal átadott, egymillió forinttal járó Transparency-Soma Díjat.

Új struktúrában működik februártól a Marie Claire magazin.

A TV2 hírműsorában és a weblapján is több valótlanságot is közöltek Vargáról. A Tények portálja az elvesztett bírósági pert követően mostanra beismerte, hogy hazugságokat közölt a médiavállalkozóról.