
Távozik a Central Médiacsoporttól Krankovics Béla
A szakember tavaly ősz óta innovációs és termékfejlesztési vezető volt.

A szakember tavaly ősz óta innovációs és termékfejlesztési vezető volt.

A Google és a Financial Times programja lapkiadókat segít felzárkózni.

A nyomtatott médiapiac évek óta tartó átalakulása miatt a Central Médiacsoport folyamatosan vizsgálja a vállalatműködés hatékonyságát és amennyiben szükséges, alakítja, fejleszti működési modelljét. A magazinüzletág a brand menedzseri modell után, június 1-jétől kompetencia alapú folyamat- és feladatszervezés felé veszi az irányt.

A Media1 információi szerint Vékási Andrea, a Central Médiacsoporthoz tartozó Nők Lapja 25 év után nemrég távozó lapigazgatója és egykori főszerkesztője vezető pozíciót kap a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Mediánál.

Két állandó fővel bővül a Central Médiacsoport vezetői testülete: a legfőbb stratégiai döntések meghozatalánál ezentúl a lapkiadó két legnagyobb szerkesztőségének, a 24.hu-nak és a Nők Lapjának a főszerkesztője képviseli a tartalomgyártás szempontjait.

Roczkó Zsuzsa, a Central Médiacsoport eddigi pr-menedzsere 2023 tavaszától a médiavállalat vállalati kommunikációs vezetőjeként folytatja a munkát.

Kempf Zita lép áprilistól a két egészségfókuszú online portál élére – tudta meg a Media1 a Central Médiacsoport közleményéből.

Kessel Krisztina újságíró azt állította egy TikTok-videóban, hogy a női szépségről kifejtett véleménye miatt kellett mennie az NLC-től. A Media1 reagáltatta az üggyel összefüggésben Munkácsy Mártont, a Central Médiacsoport női portáljának társfőszerkesztőjét, aki meglehetősen másképp mesélt a történtekről, mint az újságíró.

A külön címlapoldalon és a portál egyéb felületein is megjelenő, interaktív listák sorrendjét a közönség alakítja. A folyamatosan változó listákból mindenki kedve szerint készítheti el saját rangsorait is.

A második helyre a kormánypárti médiaholding, a Mediaworks Hungary vezérigazgatója került.