
Elon Musk lecserélné a Twitter nevét és logóját is
A közösségi média platform jelenlegi egyetlen stabil értékét is megváltoztatja az új tulajdonosa.

A közösségi média platform jelenlegi egyetlen stabil értékét is megváltoztatja az új tulajdonosa.

Jövőre, 2024-ben kerül sor az átmárkázásra, ami után One lesz a nemrég kormányközeli 4iG és az állam által megszerzett Vodafone Magyarország új neve, de azt még Jászai Gellért, a 4iG elnöke sem tudta megmondani a vele a napokban készült interjúban, hogy ősszel vagy tavasszal kerül sor a rebrandingre.

Bejelentés érkezett az HBO Max és a Discovery+ egyesüléséből létrejövő Max leendő tartalmi kínálatáról.

Magyarországon is nevet vált az HBO Max, és most egy sajtóeseményen elárulták, mi lesz az új név.

Nevet változtat a Foodpanda ételfutárcég.

A Media1 információi szerint a nagy változásra már néhány hónapon belül sor kerülhet az Orbán-kormányt támogató rádiónál.

Befutott a TV2 Média Csoport válasza a Media1 kérdésére a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál (SZTNH) nemrég levédett TVB2 ábrás védjegy ügyében. Azt mondjuk nem állítanánk, hogy sokkal okosabbak lettünk a választól.

Újabb érdekes lépést tett a TV2 Zrt.

Tavaly egy nagy televíziós szakkonferencián jelentette be a TV2 Média Csoport vezérigazgatója, hogy hamarosan nevet vált a portfóliójába tartozó FEM3 csatorna és felveszi a TV2 Klub nevet. Hónapokkal később a médiatársaság vezetője a Media1-nek adott interjúban is beszélt a névváltásról. Az átmárkázáshoz a hivatalos védjegyoltalmi regisztrációt már jóval előbb elintézték, egy ideje azonban semmit sem hallani róla. Már több olvasói kérdés is érkezett hozzánk az ügyben, mikorra várható a névváltás, ezért a televíziós társasághoz fordultunk a kérdéssel, ahonnan a következő válasz érkezett:

Jászai Gellért, a 4iG elnökének szavai alapján egyre valószínűbbnek tűnik, hogy ONE néven működik majd tovább a 4iG Csoport és a Magyar Állam által felvásárolt Vodafone Magyarország. Jászai Gellért azt is mondta, szerinte miért tévednek a közgazdaságtan-tankönyveket készítő professzorok, amikor arról írnak, hogy minél több a szereplő egy adott iparágban, annál nagyobb a verseny, és hogy miért van szerinte az rendben, hogy két szereplőssé vált a vezetékes telekommunikációs piac.