fbpx

amerikai elnökválasztás

Joe Biden a 2020-as amerikai elnökválasztási kampányban

Amerikai elnökválasztás: Joe Biden nyerte a Facebook költési versenyt 

Ugyan a 2020-as amerikai elnökválasztási küzdelem végső eredményére még kicsit várni kell, egy már most kijelenthető: Trump négy évvel ezelőtti győzelméhez nagyban hozzájáruló közösségimédia-költési versenyt az idei kihívó, Joe Biden nyerte, nem kevés, 10 millió dollárnyi többlet hirdetéssel.

The New York Times

Történelmi mérföldkőnél a The New York Times

A napilapot kiadó vállalatcsoport csütörtökön közzétett harmadik negyedéves jelentése szerint a digitális előfizetésekből származó bevételek most először meghaladták a nyomtatott újság előfizetőitől befolyó pénzeket. Ennek is köszönhetően tudott végül növekedni a vállalat, az amúgy a vállalatot sem kímélő koronavírus ellenére.

Novák András az ATV tudósítójaként

Manipulációval vádolja az ATV-t a Magyar Hang – reagáltattuk a csatornát, íme a válasz

A Hang szerint az ATV Egyenes beszéd című műsorába Manhattanből bejelentkező helyszíni tudósító két dologgal kapcsolatban nem korrekten tájékoztatta a tévénézőket az amerikai elnökválasztások kapcsán. A Media1 kérdésére az ATV vezérigazgatója azt mondta, valóban nem volt szerencsés a bejelentkezés, de nem érzi korrektnek az ezzel kapcsolatos és szerinte erről torzan beszámoló írást. Németh S. Szilárd azt is elmondta, miért.

facebook

Fontos lépésre szánta el magát a Facebook

A legnépszerűbb közösségi médiás felület elkezdi tiltani az állami hátterű médiacégek hirdetésvásárlásait az Egyesült Államokban, ezenkívül az átláthatóságot segítő új címkéket vezet be, amivel megkülönbözteti az állami tulajdonú médiacégek tartalmait a többitől. A cél ezzel a 2016-os amerikai elnökválasztás során történtekhez hasonló esetek megelőzése lehet.