A Film Café célja a megújulással a nagyvárosi hangulat, a prémium, kifinomult „filmek metropolisza” tartalom szimbolizálása. A csatorna márkaajánlata továbbra is a kényelmes, minőségi szórakoztatás, ezért a vizuális folytonosság megtartása nagyon fontos volt. A logó nem változik, a beazonosíthatóság miatt marad a mára megszokott. A csatornát azonosító vizuális elemekben a 3D-s nagyvárosi épületek továbbra is fellelhetők, azonban absztraktabb, grafikusabb módon jelennek meg – napszaktól függően nappali és éjszakai változatokban.
A televíziós promóciókat kísérő hangszerelés is változik kissé; a zenei motívumok ugyan maradnak, de kiegészülnek a nagyváros nyüzsgő, élettel teli zajával.
Színeiben is frissül a Film Café: a megszokott türkizkék mellett a narancs és lila színek is megjelennek mostantól – áll a Media1.hu-nak küldött közleményben.
Az új dizájn mától látható a Film Cafén.