A magyar Forbes magazin – az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. és egy 11 fős szakmai zsűri bevonásával, valamint szerkesztőségi szavazással – idén nyolcadik alkalommal is elkészítette a legértékesebb magyar celebek listáját. Idén is négy fő szempont szerint rendezték listába a hírességeket, úgymint pénztermelőképesség, tartalom, profizmus és közösségimédia-jelenlét.
Az előző évekhez hasonlóan ezúttal is azok tudtak bekerülni a top20-as listába, akik rendszeresen jelen vannak a vezető tévécsatornák képernyőin főműsoridőben, de kezdenek kitűnni a self-made online sztárok is, akik a jól ismert Facebook–Instagram–Youtube-háromszögből és a Tiktokról törekednek a mainstream felé. Noha a Forbes négy fő szempontja többségüknél még nem érvényesül, a feltörekvő hírességekről külön listát közölt a lap Rising Star néven.
A legértékesebb celebeket tartalmazó lista első helyét Sebestyén Balázs szerezte meg, a második helyre került Ördög Nóra. Ördög egyébként a Forbes címlapjára is felkerült a boltjával, melyet férjével, Nánási Pál fotográfussal közösen indított.

Hosszú Katinka a harmadik, Fördős Zé a negyedik helyet szerezte meg a Forbes listáján. Majka az 5. helyen végzett, Till Attila a 6. lett, Istenes Bence a 7. (A teljes lista a Forbes magazin nyomtatott számában érhető el.)
Új név a top20-as listán Puskás Petié: az énekes-műsorvezető a 15. helyre futott be, váltva párját, Dallos Bogit, aki a tavalyi listával ellentétben az ideire nem tudott felkerülni.
Szintén új szereplő és szintén a celebpárok egymást erősítő hatásának példája az énekes-műsorvezető Csobot Adél, aki a 17. helyen nyitott, tíz hellyel párja, Istenes Bence mögött. A 14. helyen kialakult holtverseny (Fluor Tomi és Sárközi Ákos) miatt idén összesen 21 fős lista nagy visszatérője a 21. helyen a stylist-műsorvezető Lakatos Márk.
Így készült a Forbes celeblistája
A Forbes az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. bevonásával, valamint saját szerkesztőségi szavazással és egy 11 fős szakmai zsűri bevonásával állította össze a listát. A 2021-es zsűri tagjai voltak: Blaskó Nikolett tulajdonos-ügyvezető, ACG; Hajagos Rita tulajdonos, szakmai vezető, Red Lemon Media; Kende-Hofherr Krisztina alapító-tulajdonos, TMC Management; Klág Dávid újságíró, Telex; Kolosi Péter programigazgató, vezérigazgató-helyettes, RTL Magyarország; Kövess László főszerkesztő-helyettes, Bors; Pácsonyi Daniella digitális lapigazgató, Central Médiacsoport; Pőcze Balázs, kreatívigazgató, Mito; Szalay Dániel, alapító-főszerkesztő, Media1.hu; Szűcs Judit kommunikációs igazgató, Coca-Cola Magyarország; Takács Gabriella főszerkesztő, Story és Best magazinok.
Még több hír érhető el a Media1-en