Ludvig Orsolya személyében új marketingkommunikációs igazgató érkezik az NNG-hez. A globális autóipari szoftverfejlesztő cégnél a szakember szeptemberben áll majd munkába.
A számos nemzetközi nagyvállalatnál tapasztalatot szerző szakember számára az autóipar már jól ismert szektor, hiszen 2017-től a kecskeméti Mercedes Benz gyár kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatói posztját töltötte be. Ezt megelőzően az EY Magyarország kommunikációs vezetői feladatait látta el másfél éven keresztül, korábban pedig a Siemens Magyarországnál töltött négy évet, ugyanezen pozícióban.
„A tulajdonosok elvárása az, hogy a cég külső kommunikációját újabb szintre emeljem, stratégiai alapokra helyezzem. Nagyszerű, kihívást jelentő feladatok elé nézek és aktívan készülök, hogy marketing-kommunikációs igazgatóként szeptembertől tudásom legjavát nyújtva támogassam csapatommal az NNG jövőbeli sikereit” – mondta el Ludvig Orsolya.
Az NNG 2004-ben Budapesten garázscégként indult. Egyik ismert termékük, az iGo navigációs szoftver, mely világszerte ismertté tette a céget, így a vállalat a világ számos országában is megjelent.A vállalat helyi képviselettel rendelkezik például az Egyesült Államokban, Brazíliában, Svájcban, Izraelben, Kínában, Japánban és Indiában. Az NNG termékei közel 200 országban érhetők el, számos országban helyi nyelven is. A vállalat ma már a navigáció mellett a kiberbiztonság és a UX piacain is jelen van. Az NNG termékeit számos autógyártó,
többek közt a Ford, a Renault és a Mazda is használja. Az NNG navigációs megoldásait már több mint 60 millió eszközre telepítették világszerte, beleértve több mint 38 autómárka járműveit.
További karrierhírek olvashatók a Media1 karrier rovatában.