A Taboola bemutatja a Predictive Audiences AI alapú célzási megoldását, mely a vállalat Realize elnevezésű performance fókuszú hirdetői platformján elérhető.

A Realize akár 270%-os konverziónövekedést hozhat a hirdetőknek az új Predictive Audiences megoldással

A Taboola bemutatja a Predictive Audiences AI alapú célzási megoldását, mely a vállalat Realize elnevezésű performance fókuszú hirdetői platformján elérhető. (x)

A Realize az egyetlen független performance platform, amely túlmutat a search és social csatornákon, és nagy volumenben hoz eredményeket. A Predictive Audiences, a Realize legújabb AI-technológiája, a hirdetők first-party konverziós adatait ötvözi a platform egyedi adatkészletével, hogy AI által felépített szegmenseket hozzon létre és a Taboola hálózatán belül megtalálja a legnagyobb potenciállal bíró felhasználókat.

A Predictive Audiences legfontosabb előnyei:

Konverzióra hajlamos felhasználók azonosítása: A Predictive Audiences a leadekhez vagy vásárlásokhoz hasonló műveletek alapján épít célközönségeket, majd a Taboola AI segítségével feltérképezi a hasonló profilú felhasználókat a kiterjedt hálózatban.

Hatékonyabb célzás AI segítségével: A hirdetők megbízható, adatvédelmi szempontból biztonságos módon érhetik el a konverzióra hajlamos felhasználókat, a saját adataikat a Taboola fejlett performance AI-megoldásaival kombinálva.

Rugalmas kampányoptimalizálás: A hirdetők a kampánycéloknak megfelelően alakíthatják az elérni kívánt közönség nagyságát, hogy megtalálják az optimális egyensúlyt a skálázhatóság és a hatékonyság között. Célzottan koncentrálhatnak például egy kisebb, legjobban teljesítő felhasználói részhalmazra a magasabb konverziós arány érdekében, vagy bővíthetik a közönséget a nagyobb eléréshez.

A februári bevezetés óta a Predictive Audiences-t használó kampányok heti költése megháromszorozódott, miközben a hirdetők közel 270%-os konverziónövekedést tapasztalnak. A megoldást használó hirdetők jelentős új célcsoportokhoz férnek hozzá, miközben alig emelkedett a CPA, ami számottevő javulást eredményez a ROI-ban.

A Realize a Taboola legfontosabb erősségeire épít: a saját technológiára, a senki máshoz nem hasonlítható inventory-ra és a hatalmas online elérésre. A Predictive Audiences bevezetésével a platform egy újabb, hatékony lehetőséget kínál a hirdetőknek a nagy valószínűséggel konvertáló felhasználók elérésére, a Realize egyedi AI-megoldásai és a hálózaton belüli felhasználói viselkedés mély megértése alapján.

A Realize és a Taboola kizárólagos magyar forgalmazója, partnere a Project Agora.

(x)

Szóljon hozzá!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások