Kolosi Péter az RTL+ felhasználószámáról beszél a Big Picture 2026 konferencián Budapesten, 2025.11.06-án

Kolosi Péter elárulta, hány felhasználója van az RTL+ platformnak

Az RTL tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese a Budapesten zajló Big Picture konferencián bejelentette, hogy 700 ezerre nőtt az RTL+ streamingplatformjuk felhasználószáma.

Az RTL most először árult el adatot a streamingplatformjával kapcsolatban, eddig kifejezetten titkos információként kezelték azt.

Kolosi Péter azt mondta,  egy nagyon fontos lábbá nőtte ki magát a digitális platform.

Mint ismert, az elmúlt időszakban az RTL stratégiai partnerséget kötött a 4iG-hoz tartozó ONE Magyarországgal, így a ONE családi csomagjának ügyfelei az RTL+ Premium platformhoz is hozzáférést kapnak. Kolosi arra nem tért ki, hogy az RTL+ 700 ezres felhasználószámán belül mennyien érkeztek ebből az üzleti konstrukcióból , illetve hogy hány felhasználó fizet ténylegesen a szolgáltatásért.

Kolosi azt mondta, az RTL stratégiáját igazolják a magyar közönség tartalomfogyasztási szokásai: a magyar nézők több mint egynegyede, 26 százaléka már nem lineáris formában fogyaszt televíziós tartalmat, azaz tovább nőtt az „other” kategóriába tartozó, streaming és digitális platformokon történő fogyasztás aránya.

A tartalomért felelős vezérigazgató-helyettes azt mondta, Az RTL a magyar médiapiac első olyan szereplője, amely integráltan, a lineáris televíziózás és a streaming erejét egyesítve a legnagyobb elérésre tesz szert. Állítása szerint a 18–59 éves korosztályban, főműsoridőben mindössze átlagosan napi 15.000 néző a versenytárs és az RTL különbsége, ugyanakkor ezt az RTL műsorainak digitális elérése többszörösen meghaladja, így az RTL tartalmai a legszélesebb közönséghez jutnak el. (Az RTL a második helyre esett vissza a teljes napos és a főműsoridős adatok tekintetében egyaránt – az idei esték több mint kétharmadát elvesztette a Nielsen Közönségmérés adatai szerint – megj. a szerk.)

Kolosi Péter előadásában hangsúlyozta: az RTL stratégiájának alapja továbbra is a lineáris elérés, amelyre a digitális növekedés is épül, de a cél már a lehető legszélesebb elérés.

A vezérigazgató-helyettes kiemelte, hogy az RTL továbbra is a legnagyobb bizalmi tőkével rendelkező médiabrand a hazai médiapiacon. A közönség szerint az RTL kínálja a legjobb minőségű és leginnovatívabb hazai műsorokat, az RTL hírműsorai pedig évek óta a legmegbízhatóbb televíziós hírforrásnak számítanak Magyarországon. Kolosi a Reuters Institute kutatására hivatkozva állította ezt.

Thomas Rabe, az RTL Csoport vezérigazgatója idén januárban azt mondta, hogy 2026-ra nyereségessé kívánják tenni az RTL+ streamingplatformot. Az Kolosi szavaiból nem derült ki, hogy a profitábilis teljesülésével hogy állnak.

Az RTL-es vezető néhány további, elsősorban műsorokra vonatkozó bejelentést is tett, amelyekről különálló hírben számoltunk be. A Media1 idén is ott van a Big Picture konferencián, amelyet a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) szervezett – folyamatosan további tudósításokkal jelentkezünk a Big Picture konferenciáról.

 

Megvan, mikor debütál az RTL-en az új Kész Átverés – íme az előzetes

Új évadot rendelt az RTL az Ingatlanvadászokból – elindult a jelentkezés

Itt az újabb bizonyíték: megszűnik a Comedy Central, a Teen Nick és Paramount Network

Megbírságolta a Médiatanács a Partizánt – a Rádió 1 újabb frekvenciapályázatot nyert

Magda Marinkóról készül az első magyar true crime dokusorozat – jön „A KEGYETLEN – Magda Marinko rémtörténete”

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Kolosi Péter az RTL+ felhasználószámáról beszél a Big Picture 2026 konferencián Budapesten, 2025.11.06-án. Fotó: Media1 / mobiltelefonos felvétel / Szalay Dániel

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások