A kiadványban exkluzív interjú Ördög Nórával „Nem akarok láthatatlanná válni” címmel, amelyben őszintén beszél karrierjéről, az anyaság és a munka egyensúlyáról, valamint a női egészség fontosságáról.
A digitális lapszám premierjét október 1-jére, a mellrákellenes világnapra időzítették. A magazin célja, hogy edukálja és inspirálja olvasóit, valamint hangsúlyozza a megelőzés, a szűrővizsgálatok és az egészségtudatos életmód jelentőségét.
A kiadvány egyúttal a Marquard Media digitális stratégiájának újabb mérföldköve is. A JOY nem pusztán a nyomtatott magazin digitális másolatát kínálja, hanem mozgó vizuális elemekkel, interaktív funkciókkal és személyre szabott hirdetési lehetőségekkel új élményt teremt.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a JOY első digitális kiadványát a Pink October kampány jegyében mutathatjuk be. Ezzel nemcsak új fejezetet nyitunk a márka történetében, hanem egy olyan ügy mellé is odaállunk, amely minden nő számára különösen fontos” – mondta el Vadász Emese, a JOY magazin főszerkesztője.
A kezdeményezést az Astratex is támogatja, amely kiemelten fontosnak tartja a nők egészségét és jólétét. „A jól megválasztott melltartó fontos része a mellekről való gondoskodásnak, ezért állunk a JOY digitális kiadványa mellé, amely a Pink October kampányon keresztül valódi értéket közvetít” – hangsúlyozta Janyík Bettina, az Astratex country menedzsere.
A digitális JOY célja, hogy erősítse a közösségi összetartozást és példát mutasson a társadalmi felelősségvállalásban. Ide kattintva belekukkanthatnak a kiadványba.
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.