Csingár Zoltán, az Addig ügyvezető igazgatója elmondta:
„Folyamatosan rengeteg ad-tech megoldást tesztelünk és használunk, sok hirdetési eszköz megfordul a kezünk alatt, de ebből is kiemelkedik az Adform technológiája, amelynek a professional partnerei lettünk. Ez a mérföldkő az Addig életében jó példa a hosszútávú törekvéseinkre, és egy nagyon fontos bizalmi pont az ügyfeleink számára, hogy nálunk a legnagyobb odafigyeléssel és szakértelemmel futnak a kampányaik. Az Adform Professional Partnerséggel nem csak egy szakmai plecsnit teszünk ki a weboldalra, hanem számos levezényelt kampány, elvégzett tréning és workshop van mögötte, valamint olyan előnyökkel is jár, mint például korai hozzáférés az Adform legújabb technológiai megoldásaihoz, kiemelt támogatás, valamint hivatalos Adform reseller lehetőségünk is megvan.”
Adrian Biciu, az Adform regionális kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott:
„A partnerség kiérdemlése egy hosszú és átfogó folyamat eredménye volt, amely során az Addig tapasztalt szakértői csapata bizonyította, hogy mélyrehatóan ismeri az DSP platform működését, és képes azt a lehető legjobban kihasználni az ügyfelek céljainak eléréséhez. A hivatalos minősítés megszerzése nemcsak szakmai tudást, hanem folyamatos fejlődést és innovációt is megkövetel.”

A hirdetők számára a nap végén a legfontosabb, hogy nagyobb bevételük legyen, több terméket adjanak el, vagy hogy mérhető módon erősödjön-épüljön a márkaismertségük.
Ehhez olyan megoldásokat kell nyújtsunk, amivel biztosítani tudjuk, hogy a márka üzenete a célközönségnek pontosan akkor, ott, és egy olyan környezetben jelenjen meg, amikor neki az releváns és hatásos lesz. Olyan omnichannel megoldást kell hoznunk, amivel a potenciális vásárlót valóban elérjük, legyen az display, nativ, in-gaming, audio, CTV, vagy épp digital out-of-home, látványos, emlékezetes hirdetési megoldásokkal.
És bár a hirdető számára a sikeres kampány és az eredmény lesz a fontos, nekünk a háttérben ezt a komplex problémát az Adform technológiája oldja meg.
Szerencsére az év elején jósolt növekedés a programmatic kampányok terén nálunk beigazolódott, amit csak úgy lehet hosszú távon megtartani, ha folyamatosan tanulunk és keressük az új lehetőségeket.
Lajkó Dániel, az Addig digitális igazgatója hozzátette:
„Az Adform megoldásaival a vásárlói életút minden szakaszában korszerű hirdetési megoldásokkal tudjuk megszólítani ügyfeleink célközönségét. Látványos rich media megoldásokkal építjük az ismertséget, személyre szabott, dinamikus kreatívokkal terelünk jó minőségű forgalmat a márkaoldalakra és fejlett retargeting algoritmusok segítségével vesszük ki a részünket a vásárlásösztönzésből. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy az Adformmal nem csak egy DSP-t kaptunk, hanem egy valódi partnerséget, amiben közösen segítjük egymást céljaink elérésében. A jövőbe tekintve azt látjuk, hogy a CTV lehetőségek bővülésén túl is folyamatosan nyílnak meg az újdonságok, mint az egyre szofisztikáltabb és izgalmasabb in-gaming vagy épp DOOH megoldások, amiket az Adform segítségével globális tudással és tapasztalattal a hátunk mögött nyújthatunk a magyar piacon.”
Ha többet szeretnél megtudni a szolgáltatásainkról, látogass el a honlapunkra, esetleg a Linkedin vagy Facebook oldalunkra, vagy keress minket a [email protected] e-mailen.
(x)