Csikesz Erika, a TV2 új digitális igazgatója

Új digitális igazgatót nevezett ki a TV2 Csoport

Március 7-től Csikesz Erika veszi át Malatinszky Péter feladatait.

A TV2 Csoport szerdán bejelentette, hogy változást hajt végre szervezeti struktúrájában, hogy jobban megfeleljen az üzleti igényeknek. Ennek megfelelően március 7-től Csikesz Erika feladatköre bővül, a TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójaként folytatja munkáját a cégcsoportnál.

2023 őszén még Malatinszky Péter vett rész a cégcsoport nevében előadóként egy iparági szakkonferencián, így Csikesz őt váltja a poszton, de a közlemény Malatinszky személyét mégsem említette, a Media1 kérdésére azonban sajtóosztályuk később megerősítette, hogy a szakember a szaktudásával továbbra is támogatja a részleget és Csikesz Erikának riportol majd.

Új feladatkörében Csikesz Erika felügyeli a digitális üzletágat is, és minden részleg támogatásával a médiacsoport digitális stratégiájának és üzletágának továbbfejlesztésén fog dolgozni, amelynek alapkövei a TV2 Play, a TV2 Play Prémium és a TV2 Play Zéró.

„Erika 2005-ben kezdte pályafutását a TV2-nél. Ő szakmailag az egyik legfelkészültebb igazgató a cégcsoportnál, és örülök, hogy az értékesítés vezetése mellett ezt az új kihívást is elvállalja, hiszen a TV2 digitális portfóliójának a TV2 Play márka köré történő sikeres kialakítása után teljes erővel a digitális piacon fogunk mozogni”

– nyilatkozta Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.

„A média értékesítési területen nagy tapasztalatot és jelentős szaktudást sikerült elsajátítanom, ezért nagy örömmel és motivációval tekintek az új kihívásra, hiszen a televíziózás jelenében és jövőjében kiemelt szerepet tölt be a digitális stratégia építése és megvalósítása”

– fogalmazott Csikesz Erika.

Csikesz Erika 2005-ben, a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Wirtschaftsuniversität Wien-ben végzett tanulmányai után értékesítési munkatársként csatlakozott először a TV2-höz. Tizenegy éven keresztül különböző pozíciókat töltött be, ahol bizonyította szakmai tudását, amivel hozzájárult a TV2 sikeréhez, többek között a spotbevételekért felelős értékesítési vezetőként. 2014-ben igazgatóvá nevezték ki, és a csoport teljes hirdetési platformját felügyelte. 2016-ban a Sláger FM vezérigazgatója lett, valamint a TriMedia Sales House és a veszprémi Méz Rádió ügyvezető igazgatója.

A TV2 Csoporthoz 2019-ben értékesítési igazgatói pozícióba tért vissza. Csikesz Erika szakmai irányítása alatt a házon belüli értékesítés túlteljesítette a kitűzött célokat – áll a televíziós vállalat közleményében.

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Csikesz Erika, a TV2 új digitális igazgatója. Fotó: sajtószoba

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások