A Central Médiacsoport bejelentette, hogy kit nevez ki új portfólióigazgatónak a digitális női portfóliójának élére a cégnél zajló nagyszabású átalakítások részeként. Március elsejétől a kommunikációs területről érkező Kenyhercz Kinga fogja irányítani többek közt az NLC, a marieclarie.hu, a Házipatika, a Krémmánia, a Gyerekszoba és további online kiadványok működését.
Kenyhercz Kinga Pácsonyi Daniellát váltja a poszton, aki az idei évtől a médiavállalat újonnan létrehozott Kreatív és Kommunikációs Igazgatóságát vezeti.

Kenyhercz Kinga (borítóképünkön) az ACG Reklámügynökségnél az elmúlt 2 évben Regional PR Client Lead pozícióban a Velux Cégcsoport 14 országot lefedő ügynökségi struktúrájának kialakításán és működtetésén dolgozott. Az ügynökségnél 6,5 év alatt több díjnyertes hazai és nemzetközi kampányt is véghez vitt; specializációja a gazdasági és lifestyle kommunikáció. A többek közt FMCG és telekommunikációs területekkel foglalkozó szakember az elmúlt évtizedben olyan márkákkal foglalkozott mint a Tesco, a Vodafone, a UPC, az Újház, az EIT Health InnoStars, az Ökumenikus Segélyszervezet vagy a Zwack Unicum.

„Kinga személyében egy olyan, nemzetközi tapasztalattal bíró vezető érkezik hozzánk, aki egyaránt járatos a média és az ügynökségek világában. Erős márkák vezetését veszi át, a meglévő értékek megtartása mellett fontos feladata lesz, hogy a gyorsan változó digitális környezetben releváns termékeket építsen csapatával az olvasók és a hirdetők számára”
– nyilatkozta Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató.
„A sikeres pr-stratégiák kialakításában és a nemzetközi ügynökségi hálózat irányításában szerzett tapasztalataimra támaszkodva izgatottan várom, hogy új nézőpontommal erősítsem a digitális portfóliót. Azon dolgozom majd, hogy a portfólióba tartozó platformok továbbra is élénk közösségek legyenek, amelyek nemcsak felerősítik a nők történeteinek erejét, de a pozitív változások katalizátoraként is szolgálhatnak. Célom, hogy továbbra is hiteles és minőségi tartalommal támogassuk a 21. század kihívásaival szembenéző nőket, és ebben ne trendkövetők, hanem ezentúl is úttörők legyünk”
– mondta Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport digitálisportfólió-igazgatója.
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.