Buzder Gábor, a Central Médiacsoport távozó PR- és kommunikációs igazgatója

Meglepetésigazolás a médiapiacon: a G7 és a Central korábbi fontos vezetője az Adaptive Mediánál folytatja

Újabb ismert név erősíti a hazai digitális médiapiac egyik kulcsszereplőjét: Buzder Gábor személyében rutinos szakember érkezett partnerkapcsolati vezetőként az Adaptive Media csapatába. A korábban a Central Médiacsoport, a CEMP és a G7.hu vezető pozícióiban dolgozó szakember július közepétől tölti be új szerepkörét.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Július 15-től Buzder Gábor partnerkapcsolati vezetőként csatlakozott az Adaptive Media csapatához – tájékoztatta a Media1-et a sales house. Az új vezető legfontosabb feladatai közé tartozik a portfólióban szereplő több mint 70 kiadóval való szoros kapcsolattartás, a digitális hirdetési bevételek bővítése, valamint a partnerek üzleti és technológiai fejlesztési törekvéseinek támogatása.

Buzder Gábor (borítóképünkön) több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik mind a digitális, mind a print szegmensben. Korábban marketingvezető volt a CEMP-nél (az Index.hu korábbi tulajdonosa), majd a 24.hu-t is működtető Central Médiacsoport pr- és kommunikációs igazgatójaként dolgozott. Ezután a G7.hu értékesítési vezetőjeként felelt az üzletfejlesztési stratégiáért. Emellett a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója is.

„Örülök, hogy egy olyan csapathoz csatlakozhattam, ahol a stratégiai szemlélet, az adatalapú gondolkodás és az emberi kapcsolatok egyaránt fontosak. Ezekre építve tudunk valódi értéket teremteni partnereinknek. A kiadók digitális sikere a tartalom és a bevételi modell összhangján múlik” – fogalmazott Buzder.

Sopov István, az Adaptive Media stratégiai igazgatója szerint a médiapiac gyorsan változik, és ebben az új kihívások mellett rengeteg lehetőség is rejlik:

„Mi abban hiszünk, hogy ezekre a változásokra együtt, partneri együttműködésben tudunk igazán jól reagálni. A célunk, hogy kiadói partnereinkkel közösen alakítsuk a jövőt – és hosszú távon is fenntartható, sikeres megoldásokat építsünk.”

Sopov István, az Adaptive Media stratégiai igazgatója
Sopov István, az Adaptive Media stratégiai igazgatója

Az Adaptive Media hazai digitális médiapiac egyik legismertebb független sales house-a. A több mint 18 éve működő vállalat portfóliója olyan ismert kiadványokat tartalmaz, mint a 444.hu, a Media1.hu, a Szeretlek Magyarország, a WMN, az Infostart vagy a Klasszis Csoport oldalai, de portfóliójukba tartozik a dinamikusan növekedő Hóvége és az esport1.hu is. A cég saját adatai szerint a hálózatuk havi szinten közel 4 millió valós felhasználót és több mint 90 millió oldalletöltést ér el, évente több mint 2.000 kampány fut át a rendszerükön.

Újra kiadót váltott a G7

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Boríŧó: Buzder Lantos Gábor. Fotó: Mátyássy Jónás

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások