ATV vezérlő

Visszaesett az ATV profitja 2024-ben, az árbevételük viszont nőtt

Növekvő árbevétel mellett profitcsökkenéssel zárta a 2024-es évet az ATV – tudta meg a Media1 a televíziós társaság frissen közzétett pénzügyi adataiból.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Az ATV Zrt. értékesítési árbevétele a 2023. évi 3,39 milliárd forintról 3,52 milliárd forintra emelkedett 2024-ben, miközben a vállalat adózott eredménye (profit) a 2023-ra kimutatott 93,55 millió forintról 13,96 millió forintra esett vissza 2024-ben – vette észre a Media1.

A televíziós társaság főbb bevételi forrásai közül a reklámbevételek 1,398 milliárd forintot tettek ki, a sugárzási díjakból 424,8 millió forint származott, míg barterügyletek révén további 58 millió forintot könyveltek el – derül ki a vállalat 2024-es pénzügyi beszámolójának kiegészítő mellékletéből, amely ma vált elérhetővé egy, az Igazságügyi Minisztériumhoz tartozó felületen.

A dokumentumokból kiderül az is, hogy felhasználási díjakból 1,29 milliárd forint érkezett az ATV-hez, míg film- és videógyártási tevékenységből 83 millió forintot, egyéb tevékenységekből pedig 60 millió forintot értek el.

A televíziós társaság ezenkívül 74,94 millió forint egyéb bevételt is realizált az év során.

Egy ATV-s közvetítőkocsi
Egy ATV-s közvetítőkocsi belülről (Fotó: Media1 / archívum)

A költségek jelentős emelkedése nagymértékben hozzájárult az eredmény romlásához. A bérköltségek 1,291 milliárd forintra nőttek, míg az anyagjellegű ráfordítások és a műsorkészítési költségek is emelkedtek: utóbbi például 705 millióról 769 millió forintra. A bérleti díjak 565 millió forintról 622 millió forintra ugrottak, kommunikációs költségekre 47 millió forint helyett 54 milliót költöttek, hirdetésre és reklámra 85 milliót, míg piackutatásra 49 millió forintot fordítottak. Műszaki szolgáltatásokra 161 millió forintot költött a társaság.

Nagyot tudtak viszont spórolni a weboldal üzemeltetési költségeiben: itt a 2023-as 79 millió forintos kiadás 2024-re 47 millió forintra csökkent.

Az ATV a 2024-es év után nem fizet osztalékot, a profitot eredménytartalékba helyezik.

A médiavállalat alkalmazotti létszáma átlagosan 92 fő volt 2024-ben.

Összefogott az ATV és a TV2 – jön a Cégfejlesztők

Új nevet kap az ATV Spirit – mutatjuk, mi lesz helyette

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Borító: Az ATV vezérlője

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások