Az IAB munkacsoportjainak új vezetői

Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportjaiban

A januárban zajlott elnökségi választás után február végén az IAB Hungary munkacsoportjai is tisztújítást tartottak.

Az IAB Hungary munkacsoportjaiban sokrétű szakmai munka folyik: megbízható adatokat gyűjtenek és szolgáltatnak a piac működéséről (Médiaszekció, AdEx), erősítik az új reklámeszközök ismertségét és elfogadottságát, szabványosítanak, ajánlásokat készítenek új hirdetési formátumokra, véleményt nyilvánítanak és javaslatot tesznek a piaci szabályozást érintő ügyekben, valamint edukálnak és kutatásokat szerveznek.

Jelenleg 106 tagcége van a magyar IAB-nak, és az általuk a különböző munkacsoportokba delegált közel 230 szakember a szabadidejében dolgozik azért, hogy tapasztalatával és tudásával formálja a digitális piac egy-egy területét.

A kilenc szakmai csoport tagjai maguk közül több jelöltek is felkérhettek, és akik vállalták a megmérettetést, azokról szavazhatott a munkacsoport. Végül ez alapján az IAB Hungary elnöksége nevezte ki a vezetőket az egyes csoportok élére – tájékoztatott az IAB Hungary.

A legtöbb felkérés, szám szerint 5 a Médiaszakcióban érkezett, közülük ketten fogadták el a jelöltséget. Második helyen az Adat munkacsoport végzett 4 felkéréssel és 2 jelölttel. Dobogós volt még az Influencer és Programmatic munkacsoport 3-3 felkéréssel és 1, illetve 2 jelölttel.

A szavazás az alábbi eredménnyel zárult:

  • Adat munkacsoport: Rusvai Richárd (Data Innovation)
  • Analitika munkacsoport: Deli Norbert (HD Marketing)
  • Audio munkacsoport: Román Balázs (Betone)
  • Digitális Video munkacsoport: Erdélyi Eszter (Atmedia)
  • Influencer munkacsoport: Forgács Mariann (Be Social)
  • Oktatás munkacsoport: Néz Kata (OMD)
  • Programmatic munkacsoport: Zölei Ármin (HoppEx)
  • Médiaszekció: Magyarfalvi Éva (Használtautó.hu / UP Saleshouse)

A megválasztott vezetők mandátuma 2026. december 31-ig szól.

Az IAB Hungary 2008 óta képviseli a hazai digitális marketing és médiapiac szereplőit, és különféle programokkal, ajánlásokkal, kutatásokkal és edukációs kezdeményezésekkel támogatja a digitális ökoszisztéma fejlődését.

A Magyar Reklámszövetség tagozataként és a globális IAB-család (Interactive Advertising Bureau) tagjaként egyaránt figyelemmel van a reklámpiac egészét befolyásoló nagy trendekre, szabályozási változásokra, sztenderdizációs folyamatokra, valamint a hazai digitális szegmenst befolyásoló nemzetközi, különösen az európai uniós történésekre.

Az IAB Hungary tagjai között médiatulajdonosok, ügynökségek, hirdetők, technológiai szolgáltatók, valamint az oktatási szektor képviselői egyaránt megtalálhatók.

Sopov István leköszönt, 9 év után új elnöke van az IAB Hungary-nak

Trump, TikTok és a techóriások – Mi jön most? Vendégünk Forgács Mariann

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások