A partneri kapcsolat az LG Ad Solutions fejlett technológiáját ötvözi a Teads omnichannel szakértelmével, lehetővé téve a hirdetők számára, hogy prémium célcsoportokat érjenek el LG Smart TV-ken. Az LG megoldásának köszönhetően a hirdető márkák hatásos és figyelemfelkeltő CTV kampányokat futtathatnak a közép- és kelet-európai piac jelentős részét lefedő magas minőségű, brand-safe tartalmi környezetben.
„Miközben az okostévék globálisan egyre inkább a »connected« háztartások központi elemévé válnak, az exkluzív partnerségünk Közép- és Kelet-Európában való kiterjesztése a Teads-zel tovább erősíti a márkák azon képességét, hogy mélyebb kapcsolatokat építsenek ki a fogyasztókkal ezeken a kulcsfontosságú piacokon”
– mondta Ed Wale, az LG Ad Solutions nemzetközi alelnöke.
„Az LG Ad Solutions direct-to-glass technológiájának és a Teads omnichannel szakértelmének kombinálása lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy precízen és hatékonyan érjék el a közönséget az otthonok legnagyobb képernyőjén” – tette hozzá a szakember.
Az együttműködésnek köszönhetően a Teads-en keresztül hirdető márkák az LG készülékek legfontosabb és leglátványosabb hirdetési felületeit használhatják (köztük a kezdőképernyő LG Homescreen-t), amelyek releváns célközönségek elérését teszik lehetővé magas viewability és erős figyelemfelkeltés mellett. A Teads globális omnichannel platformja, innovatív kreatív megoldásai és átfogó mérési eszközei optimális eredményeket biztosítanak a márkák számára – olvasható a Media1.hu-hoz eljuttatott mai, keddi közleményben.
„A Teads LG Home Screen megjelenései nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a BMW Group Gyár Debrecen üzenetét széles körben, minél több hazai felhasználó számára eljuttassuk egy olyan prémium és egyedi platform segítségével, amely Magyarországon a tavalyi évben kezdte szárnyait bontogatni. Ennek a megoldásnak köszönhetően, innovatív és különleges formátumot használva tudtuk erősíteni a gyár országos jelenlétét”
– mondta Kolba Gergely, a Café Communications munkatársa.
„Örülünk, hogy az LG Ad Solutions-szel már eddig is sikeres partnerségünket magasabb szintre tudtuk emelni ezeken a kulcsfontosságú CEE piacokon!”
– mondta el Mihai Bostinaru, a Teads CEE ügyvezető igazgatója.
„A bővüléssel és fejlett reklám-célzási megoldásainkkal olyan prémium CTV inventory-hoz biztosítunk páratlan hozzáférést a hirdető ügyfeleink számára, amellyel jelentős és hatásos módon kapcsolódhatnak a közönségükhöz.”
A Teads a megállapodás alapján kizárólagosan értékesíti az LG CTV hirdetési megoldásait Magyarország mellett Lengyelországon, Romániában, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban, Szlovéniában, Szerbiában és Bulgáriában is.
A Teads egy vezető, felhő alapú omnichannel hirdetési platform, amely programmatic fókuszú digitális hirdetési megoldást biztosít egy globális, minőségi digitális média-ökoszisztémában. Az LG Ad Solutions Connected TV és cross-screen hirdetések kiszolgálásában segíti a márkákat a nehezen elérhető tévénézők megszólításában. Felületei lehetővé teszik a lineáris tévénézéstől egyre inkább távol maradó fontos célcsoport megszólítását a fragmentált streaming TV piacon.
Megvalósult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés
Connected TV-re tette ID.7 modelljének kampányát a Volkswagen
Bővül az RTL Connected TV portfóliója, behúzták a Sweet.tv-t
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Reklámokért olcsóbban – érkezik az RTL+ új, reklámokat is tartalmazó verziója