Trunk Tamás Sneakerness Fesztiválja rekordokat döntött – látványos képekkel mutatjuk

A Dablty néven ismert influenszer elárult a Media1-nek néhány érdekes adatot a résztvevők számáról és egy kimagasló nézettségi adatra is felhívta a figyelmünket. Van egy látványos képgalériánk is.

8.100 fő gyűlt össze a Sneakerness Festiválon a Millenárison a hétvégén  – mondta el a Media1-nek Trunk Tamás (Dablty), az által megálmodott, megrendezett és szervezett sneaker eseményről. Ez az adat világszinten is kiemelkedőnek számít a sneaker események sorában.

Az első campelők már november 1-jén este letelepedtek a Millenárison, hogy a november 2-i 11 órás nyitáson elsők legyenek. November 2-án 11 órakor, már a közeli bevásárlóközpontig állt a sor, hogy beléphessenek a Millenáris 6.000 négyzetméteres B épületébe, ahol 17 ország 200 kiállítója és eladója érkezett a nemzetközi sneaker és streetwear kínálat krémje volt jelen.

Trunk Tamás vendégei a Culture Kicks, az Egyesült Államokból érkező sneaker reseller streamerek „a világ legnagyobb, legőrültebb, legmagávalragadóbb sneaker eseményének” nevezték a Sneakerness Budapestet. A Culture Kicks nézettségi rekordot döntött Budapesten, több mint 21.000 nézték egyszerre élőben a streamjüket az eseményről, ami összesen több mint 2,1 millió embert ért el.

Vidám jeleneteket okozott az is, hogy az esemény előtti napon az érdeklődők a Széll Kálmán téren fiatalok lábáról vásárolták le a sneakereket.

Jeff Staple, a PIGEON alapítója, Chase, a Culture Kicks tulajdonosa és Trunk Tamás a bejárati emelvényeken köszöntötték a nyitásra összegyűlt mintegy háromezer fős tömeget. (Borítóképünkön) A szelfik és fotók készítésével, ahogy a Millenáris biztonsági szolgálata megerősítette, összeugrottak a sorok, kisebb fennakadást okozva a nyitáskor. Ezt követően Trunk Tamás, a szervező is besegített a karszalagozásba.

Az esemény egyébként egy magyar streetwear márka, a SORDEO – Trunk Tamás és Schäfer András által alapítva – egy Jeff Staple kollaborációt dobot piacra (vagy ahogy ők mondják: „droppolt”) az eseményen. Jeff Staple dedikálta az első vásárlók darabjait, és egy színpadi beszélgetésen a sikeres márkaépítés receptjéről beszélt Trunk Tamás moderálásával.

A Culture Street színpadon hazai és külföldi sneaker személyek, művészek, zenészek, és vállalkozók, a streetkultúra arcai beszélgetettek. A current culture keretében HazeTomika, a TikTokon ismertté vált rapper, és Lester Nowhere Kanye West olaszországi producere is megfért.

Az eseményen egy egészen különleges sneaker is jelen volt, melyet Culture Kicks alapító tagja, Chase Young hozott magával. Donald Trump sneakerének „Friends and Family” darabja, melyből mindössze 50 darab készült, több mint 50 ezer dollár értékű. A sneaker történetéről Chase Young színpadi beszélgetés keretében beszélt.

Az eseményen dobták piacra a BATZ x CLOUDBOI by Dablty limitált sneakert is, melyet a hazai manufaktúra droppolt közösen Trunk Tamással.

A Pizza Forte egyébként egész nap sneaker nyereményekkel, DJ-kel és pizzakóstolással várta a látogatókat. Eközben a Culture Kicks-nél is óriási sorok kígyóztak, a magyar fiatalok, és családok óriási mennyiségű cipőkkel érkeztek, amiket értékesíteni terveztek a Culture Kicks felé, akik több száz párat felvásároltak és haza is postáztak már Amerikába.

Eredményt hirdettek a SIZE-UP befektetői versenyen és megrendezték a Jövőálló Akadémia DISPUTA vitakultúrát építő vitájának speciális különkiadását. A Lounge Group SNEAKPEEK kihívására is sor került, melyben a Culture Kicks is részt vett: idén is fiatalok kapcsolódhattak be a sneaker kultúrából a munkaerőpiacra a Lounge Group jóvoltából.

Tajvanból, Kínából, Svédországból, Olaszországból is érkeztek nemzetközi személyiségek, akik közül többen is csodálkozva tapasztalták az esemény méretét és nemzetköziségét.  Ahogy Jeff Staple Instagramján látható, a nemzetközi sneakervilág további személyiségei jelentkeztek be a jövő évi budapesti eseményre: ilyen például a CNPTS tulajdonosa és kreatív igazgatója, de még Shoe Surgoen, a világ legismertebb sneaker testreszabója (customizálója) is kifejezte tiszteletét kommentben.

 

Az esemény médiatámogatója, csakúgy mint tavaly, idén is a Media1.hu volt. Standunkon a Kállai Design egyedi, kézműves táskakollekcióinak és kiegészítőinek néhány darabja is megtekinthető volt.

Trunk Tomi dupláz a Sneakerness Budapesttel

Nincs még 18 éves, de már médiatulajdonos, műsorvezető, infuenszer, könyvíró, tanácsadó, versenysportoló, zenész, sneakerguru és konferencia-előadó

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások