Az Indamedia kommunikációs csapatának élén mostantól az a Kiss Zsuzska áll, aki hosszú ideje tevékenykedik már a média szektorban kommunikációs szakemberként. A szakember pályafutását az SPI International filmforgalmazónál kezdte, ahonnan útja az RTL Magyarországhoz vezetett, majd dolgozott digitális kiadóvállalatnál és PR-ügynökségnél is. Karrierje során könyvek, televíziós csatornák és videós tartalmak, egészségügyi, kulturális és tudományos projektek PR- és marketingmunkálatait irányította, de beleásta magát a social media területébe is. Közel 10 éven keresztül volt az EFOTT fesztivál, több éven át pedig az Educatio Kiállítás sajtófőnöke – emelték ki a Media1-nek küldött csütörtöki közleményben. A közlemény nem említi, de 2017-ben (az akkoriban a New Wave Mediához tartozó) Origo.hu-val kapcsolatban felmerülő újságírói kérdésekkel kapcsolatban is rajta keresztül érkezett válasz a megkeresésemre.
Az Indamediánál a kommunikációs igazgató feladata a kiadóvállalat berkein belül szerteágazó promóciós területek szintetizálása, közép- és hosszútávú stratégiák kidolgozása, a munkafolyamatok menedzselése lesz.
„Az elmúlt időszakban rengeteg innováció, újdonság, technikai fejlesztés történt az Indamedia életében, és miközben a különböző szegmensekben piacvezető online kiadványaink is megtartották, erősítették pozíciójukat, új üzletágakat is útjára indítottunk. Mindezek profi kommunikálására közben kevesebb figyelem jutott. Kicsit, mint a cipész cipője… Ahhoz, hogy ehhez a fejlődéshez az Indamedia piaci pozíciójának megfelelő támogatást tudjunk adni, a szervezetet is fejlesztenünk kellett, ezért kimagasló képességű és szakértelmű vezetőre, Kiss Zsuzskára bíztuk ezt a területet”
– mondta el Ziegler Gábor vezérigazgató, hozzátéve, hogy a pr-, marketingkommunikációs feladatok igen speciálisak ezen a területen, hiszen médiatermékek reputációját kell médiatermékeken keresztül növelni. „Zsuzskának szerteágazó tudása és komoly kommunikációs tapasztalata van médiaterületen, nekünk pedig sok mondanivalónk. Ezek társítása komoly támasz lesz a cégcsoport további növekedéséhez” – fűzte hozzá az Indamedia társtulajdonosaként is ismert médiavezető. (A vállalat másik tulajdonosa Vaszily Miklós, a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Csoport elnöke.)
„Ez a pozíció számomra olyan, mintha azokat a projekteket, kommunikációs formákat és eszközöket, amik eddigi szakmai életem során megtaláltak, most jól egybegyúrnánk. Hírsite-tól a női portfólióig, gazdasági laptól a turisztikain át az autósig, meglehetősen széleskörű a kommunikálandó téma, amit a kiadó minőségi rendezvényei, könyvei, podcastjai még tovább színesítenek. Csapatommal a marketing, a PR és a social kommunikációs eszközök széles tárházát használhatjuk, de ki is törhetünk a megszokott keretekből, ami utat enged a kreativitásnak. Hogy a CSR érdekében is tehetünk lépéseket, azt külön üdvözlöm, vezető kollégáim szakértelme pedig úgy érzem, inspirálni fog a munkám során” – mondta Kiss Zsuzska.
Az Index vezérigazgatóját kérték fel a kormányközeli Libri elnökének
Tovább nyomoz a BRFK az Index főszerkesztőjéről kiszivárogtatott hangfelvétel ügyében
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.