Suba János, a Vodafone Magyarország távozó vállalati kommunikációs igazgatója, a Content Value PR Management ügyvezető igazgatója

Távozott Suba János, a Vodafone Magyarország kommunikációs igazgatója és elindította saját cégét

Közel 15 év után már nem Suba János a Vodafone Magyarország vállalati kommunikációért felelős igazgatója. A Media1-nek számolt be arról, mivel foglalkozik az új cége, a Content Value PR Management, mely a Mindshare nemzetközi médiaügynökséggel együttműködve működik.

Suba János mintegy három évtizeden át volt a hazai telekommunikációs ipar meghatározó vállalatainál különféle, kommunikációhoz köthető jelentős pozíciókban. Legutóbbi pozíciójában, 2009 szeptemberétől a Vodafone Magyarország vállalati kommunikációért felelős igazgatója volt, mielőtt távozott a magyar állam és a kormányközeli 4iG által megvásárolt távközlési cégtől.

A Media1 megtudta Suba Jánostól, hogy a techmulti alkalmazotti világból kilépve máris saját céget alapított Content Value PR Management néven, a Mindshare nemzetközi médiaügynökséggel együttműködve. A múltban szerzett tapasztalatai alapján saját maga által kifejlesztett, előre tervezhető és utólag mérhető kommunikációs rendszerét valósítja meg, figyelembe véve a médiaipari változásokat.

Az új cégnél egyedi, személyre szabott minőségi online és közösségi média pr megjelenéseket és „kézműves” azaz igényes, minden betűt és másodpercet ellenőrző, garantált láthatóságú pr-kampányokat alkotnak és szerveznek.

Portálunk érdeklődésére így nyilatkozott:

„1985-ben írtam az első szlogenemet, ezután 10 évig dolgoztam a kreatív reklámszakmában. A kilencvenes évek közepén váltottam és Magyarország legközépszerűbb kreatívigazgatójából a legkreatívabb pr-igazgató lettem. Talán mondhatom álszerénység nélkül, hogy máig őrzöm ezt a címet. Ha megkérdezné valaki, hogy mi az elmúlt 40 év legnagyobb szakmai tapasztalata, akkor azt mondanám, az hogy, nem igaz a közhely miszerint a reklámköltések fele kidobott pénz, csak éppen nem tudni melyik fele. Én azt gondolom, hogy világszinten a propagandától, a pr-en át a marketingkommunikációig, az erre költött csilliárdoknak nemhogy a fele, hanem a 90 (!) százaléka teljesen felesleges. Józan ésszel, értelmes, hírértékű, érdekes, minőségi és célvezérelt (purpose!) a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő kommunikációval ez a 90 százalék megspórolható lenne. És akkor ebből az irdatlan összegből például felhozhatnánk egész Afrikát Dubaj szintjére! Nem beszélve arról, hogy milyen szép lenne Magyarország a millió csúnya és ízléstelen óriásplakát nélkül.”

Mint arról a Media1 is beszámolt, a Vodafone Magyarország még az idei évben megváltoztatja eddigi nevét és felveszi a ONE nevet. A névváltásra azért került sor, mert a Vodafone Magyarországot 2023 elején megvásárló új tulajdonosok, a magyar állam és a kormányközeli befektető, 4iG a nemzetközi márkanév használatára vonatkozóan nem rendelkezik engedéllyel a további évekre, a Vodafone nevet csak átmeneti ideig használhatták tovább a Vodafone Csoport hazánkból történő kivonulása után.

Megvan, melyik évben vált nevet a Vodafone Magyarország, de a pontos időpont még kérdéses

Lezárult a Vodafone Magyarország felvásárlása

 

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Suba János, a Vodafone Magyarország távozó vállalati kommunikációs igazgatója, a Content Value PR Management ügyvezető igazgatója

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások