Central Médiacsoport

Hatalmas átszervezés indult a Central Médiacsoportnál

A Nők Lapját vagy például a 24.hu-t is működtető Central Médiacsoport egy merőben új vállalati struktúrával készül fel a jövő kihívásaira. Jelentős személyi változásokkal jár az átszervezés: érkező és távozó vezetők is vannak, és egy új igazgatóságot is felállítanak.

Magyarország egyik top10-ben lévő médiavállalata, a Central Médiacsoport új vállalati struktúrával készül fel a jövő kihívásaira 2024-ben. Ahhoz, hogy partnereik számára minél szélesebb körű szolgáltatást biztosítsanak, önálló Kreatív és kommunikációs igazgatóság fogja koordinálni a hirdetői piac számára készülő natív tartalomgyártást. A fejlesztések részeként Szeder Attila személyében új kereskedelmi igazgató is érkezik a vállalathoz – közölte csütörtökön lapunknak megküldött közleményében a médiacsoport. A tájékoztatásból kiderül az is, hogy távozik a cégtől Kisszékelyi Veronika és Szabó Zsolt. A változások érintik Pácsonyi Daniellát is, aki új pozíciót kap.

Február elsejétől kezdi meg tevékenységét az új struktúrában létrejövő Kreatív és kommunikációs igazgatóság. A szervezeti egység célja, hogy a változó médiapiaci igényeknek megfelelve a teljes iparági vertikumot lefedő szolgáltatáscsomagot nyújtson. A Kreatív és kommunikációs igazgatóság összefogja és koordinálja a Central Content üzletág működését, a multimédiás tartalomgyártó csapatot, a vállalati és B2B kommunikációt, valamint a sales és termékoldali natív csapatok munkafolyamatait is egyszerűsíti.

Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese
Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese

„Nem titkolt célunk, hogy új típusú bevételi lábak kiépítésével hosszú távon kilépjünk a hagyományos – kizárólag magazinolvasói és reklámpiaci bevételekre építő – médiamodellből. Az elmúlt időszakban, főleg a 2020-as év óta több olyan jellegű akvizíción és üzlet- és termékfejlesztési folyamaton vagyunk túl, ahol már nem csak a reklámfelületeink monetizálása az egyedüli bevételi forrás. Ebbe a folyamatba illeszkedik a Central Content üzletágunk fejlesztése és az új igazgatóság létrehozása is. Ez egy változási folyamat következő állomása”

– mondta el a változás kapcsán Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese.

Pácsonyi Daniella új pozícióban

A Kreatív és kommunikációs igazgatóságot Pácsonyi Daniella vezeti, akinek korábbi női digitálisportfólió-igazgatói pozícióját március 1-jétől egy új vezető fogja betölteni. Az új igazgatóságban Pácsonyi Daniella munkáját Erdélyi Péter és Tóth Alexandra kiemelt ügyfélkapcsolati vezetők, Szentes Adél natív tartalmi csoportvezető, Benedikty Marcell videó- és fotóstúdió-vezető, valamint Roczkó Zsuzsa vállalati kommunikációs vezető támogatja a jövőben.

Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport digitális női portfóliójának lapigazgatója.
Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport digitális női portfóliójának lapigazgatója. Fotó: Central Médiacsoport

„A Central erőssége, hogy nemcsak az olvasópiacot tudja maradéktalanul kiszolgálni, de kreatív ötleteinknek köszönhetően a hirdetők is elégedettek az általunk készített tartalmakkal. Az újonnan létrejött igazgatóság célja, hogy a cégnél dolgozó kreatív szakemberek még nagyobb teret kapjanak, új és egyedi ötleteikkel ne csak az olvasók, hanem a hirdetők is még szélesebb körben találkozhassanak. Ezzel egyrészt a videós, natív és pr-jellegű hirdetéseinknek szeretnénk egy új, hatékonyabb és az eddigieknél is kreatívabb megoldásokat kínáló hátteret adni, másrészt pedig a meglévő, profi és költséghatékony infrastruktúránkra támaszkodva kreatívkészítésben, saját tartalom előállításban, illetve rendezvényszervezésben szeretnénk segíteni partnereinket”

– mondta el a kinevezése kapcsán Pácsonyi Daniella.

Az Adevintától érkezett a Central Médiacsoport új kereskedelmi igazgatója

Az új kereskedelmi igazgatónak kinevezett Szeder Attila az Adevintánál töltött évek alatt számos területen szerzett széleskörű tapasztalatot a helyi és nemzetközi display és apróhirdetési piacok működéséről. Többek közt a Használtautó.hu apróhirdetési bevételeiért, a key account csapat irányításáért és üzletfejlesztési feladatokért felelt. Pályája során öt évet dolgozott az Origónál account manager pozícióban, és a KPMG-nél könyvvizsgálati területen is szerzett tapasztalatokat.

Szeder Attila, a Central Médiacsoport új kereskedelmi igazgatója, korábban az Adevinta munkatársa
Szeder Attila, a Central Médiacsoport új kereskedelmi igazgatója, korábban az Adevinta munkatársa

Az új kereskedelmi igazgatóságban Szeder Attila mellett a sales front office területen Dévay Gabriella magazin értékesítési vezető, Éder Zsuzsanna digitális értékesítési vezető és Bálint Barnabás programmatic értékesítési vezető foglalnak helyet.

„Izgalmas időszakban érkezem a Central Médiacsoporthoz, ahol az elmúlt években megszerzett tapasztalataimat szeretném kamatoztatni mind folyamatfejlesztésben, mind stratégiai gondolkodásban. 2024-ben a hirdetői piac élénkülését várom, melyet a Central portfóliója, a csapatokban rejlő szakértelem maximálisan tud majd támogatni és kiszolgálni. A Centrallal nemcsak az értékeink azonosak, de a jövőről alkotott elképzeléseink és jövőbeli céljaink is egybecsengenek: közös erővel dolgozunk majd azon, hogy elérjük azt a bizonyos következő szintet”

– nyilatkozta Szeder Attila, az új kereskedelmi igazgató, aki ezentúl a vezetői testületben is helyet foglal.

Szeder Attila és Pácsonyi Daniella közvetlenül a kiadó vezérigazgató-helyettese, Vági Róbert irányítása alatt fognak dolgozni.

Távozik Szabó Zsolt és Kisszékelyi Veronika

Szabó Zsolt, a Central Médiacsoport digitális értékesítési vezetője, valamint Kisszékelyi Veronika kereskedelmi operatív vezető 2024 elején távozik a Centraltól. A két szakember a Central Médiacsoport közleménye szerint nagyban hozzájárult az elmúlt években a médiavállalat kimagasló eredményeihez és ahhoz, hogy a Central Médiacsoportra a partnerek az egyik legmegbízhatóbb tartalomgyártóként tekintsenek.

Kisszékelyi Veronika 2005 óta dolgozott a vállalatnál és többek között nyomtatott lapok marketingmenedzsereként, valamint digitális lapigazgatóként rengeteg kiadványért felelt. Az ő vezényletével alakult át a Hír24 24.hu-vá, női portfólió igazgatóként pedig az ő keze alá tartozott a teljesen megújított NLC, a Krémmánia és a Cafeblog is. Operatív vezetői pozícióját 2020-től töltötte be, feladata a front sales és a termékek közötti működés támogatása volt.

Szabó Zsolt először 2006 és 2009 között dolgozott a Central Médiacsoportnál (akkor még Sanománál), majd 2020 januárjában tért vissza a vállalathoz. A digitális direkt értékesítési csapat munkájáért és hirdetési árbevételéért felelt vezetőként.

Az a közleményből nem derül ki, hogy a jövőben miért nem dolgoznak a cégnél, az új struktúrájában, illetve ki kezdeményezte a változást, a médiavállalat vagy a munkavállalók. Kisszékelyi Veronika az alábbi LinkedIn-posztban ír a távozásával kapcsolatban.

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: A Central Médiacsoport épülete Budapesten, a Montevideo utácban. Fotó: Ladányi András, Media1

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások