Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse (korábbi nevén R-Time) hirdetésértékesi igazgatója 2023. október 26-án bejelenti a reklámértékesítő ház jövő évi médiaportfólióját

Az RTL-t választotta az SPI / Filmbox

Az RTL Magyarország reklámértékesítő háza, az RTL Saleshouse bejelentette, hogy a Filmbox televíziós csatornát működtető SPI International Magyarországgal bővül az RTL Saleshouse médiaportfóliója. Más fontos fejlemények is vannak az RTL Saleshouse körül.

Az RTL Saleshouse fogja értékesíteni 2024-től az SPI International Magyarországhoz tartozó Filmbox lineáris tévécsatorna reklámidejét. Emellett a jövő évben is ez a kereskedőház fogja árulni az

  • RTL Magyarország saját csatornáinak (RTL, Cool, Film+, RTL Gold, RTL HÁROM, RTL KETTŐ, Muzsika TV, Sorozat+, Kölyökklub, Moziklub, Sorozatklub,
    RTL OTTHON),
  • a Paramount Global tévécsatornáinak (Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, Nick Jr, Nicktoons, TeenNick, Paramount),
  • az AMC Networks csatornáinak (AMC, Filmcafé, Filmmánia, Jimjam, Minimax, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, TV Paprika),
  • az A+E Networks csatornájának (History),
  • és az Antenna Entertainment Group lineáris televízióinak (AXN, Viasat2, Viasat3, Viasat6, Viasat Film) reklámidejét.

(Nem tértek ki rá az RTL-es bejelentésben, de a versenytárs Atmedia a Big Picture konferencián elhangzott bejelentéséből ugyanakkor olvasóink már tudhatják, hogy az RTL Saleshouse-tól elkerült a versenytárshoz két, a Warner Bros Discovery által működtetett gyerekcsatorna, a Cartoon Network és a Cartoonito.)

Az RTL Saleshouse közölte azt is, hogy már befogad reklámokat az RTL Magyarország december 15-én induló 4 új tévécsatornájára. (Mint arról elsőként a Media1 beszámolt és azt azóta Kolosi Péter tartalomért felelős vezérigazgató-helyettes is megerősítette a Big Picture konferencián, az RTL Kölyökklub, Sorozatklub, RTL OTTHON és Moziklub néven indít új lineáris tévécsatornákat.)

Mint arról a Media1 elsőként adott hírt júniusban, a jövő év egyik újdonsága, hogy az MTVA hosszú évek után elvesztette UEFA Bajnokok Ligája és UEFA Európa Liga élő közvetítési jogait, mivel az RTL Magyarország magasabb ajánlatot tett, mint az állami médiaszolgáltató. Bár a meccsek jelentős része online, az RTL+ fizetős streamingplatformon lesznek láthatók, egyes meccseket hagyományos, azaz lineráris televízióban is közvetíteni fog az RTL Magyarország. Ezzel kapcsolatban most közölték, hogy az UEFA Bajnokok Ligája és UEFA Európa Liga mérkőzéseknek a lineáris televízióban látható közvetítéseihez kapcsolódó reklámokat is az RTL Saleshouse fogadja be.

Finomhangolás és új hirdetési megoldások az RTL-nél

Tudatták, hogy az eredményesebb kiszolgálás és még jobb célzás érdekében az RTL Saleshouse finomhangolta értékesítési csomagjait. A legkeresettebb, úgynevezett 1+ csomagot három csatornával (AMC, RTL HÁROM és Sorozat+) egészítik ki, ezzel is növelve a GRP-szállítási biztonságot. Az induló új csatornák a 3+ és a 4+ csomagokban lesznek elérhetők.

Kinyitják a kapukat más digitális partnereknek

Az RTL Saleshouse termékportfóliója egy új hirdetési megoldással bővül: a multiscreen prime roadblock megjelenés az 1+ csomag RTL Magyarország csatornái mellett az RTL.hu felületén is látható lesz, amely ennek köszönhetően egyidejű és nagyobb elérést biztosít lineárisban és digitálisban egyaránt. A megjelenés emellett opcionálisan bővíthető további csatornákkal is, sőt, a saleshouse kinyitotta kapuit, hogy további digitális partnerek csatlakozásával tovább bővítse a multiscreen prime roadblock digitális elérését.

Új szegmensekből is választhatnak a reklámozók

A termékfejlesztéseket illetően az RTL Saleshouse a szegmensek kiterjesztésére is nagy hangsúlyt fektetett: 9 helyett már 17 szegmens választható az RTL-s kampányokhoz. A felújított és új adatszegmensek pedig pontosabb célcsoport-elérést tesznek lehetővé a VOD (Video On Demand), azaz a streamingplatformokon.

Áremelés

Az RTL Saleshouse közleményében megerősítette (erről korábban a Media1 írt már), hogy mivel túlkereslet alakult ki a tévés piacon a reklámidőkre, az RTL Saleshouse a kereslet-kínálat egyensúlyban tartásához növeli hirdetési árait. Az áremelést 2024-ben a szezonindexekben érvényesíti. Az áremelés átlagosan az 1+ reach és a 3+ frequency csomagokon éves szinten 20 százalékot jelent a 2023-as szezonindexekhez képest.

A héten egymás után záporoztak a különféle televíziós médiavállalatokkal kapcsolatos hírek, részben a Budapesten megrendezett Big Picture konferenciához kapcsolódóan is. A Media1 televíziózással kapcsolatos híreiről itt olvashatnak.

Nagy bejelentésekkel érkezett az RTL a Big Picture konferenciára: új műsorok és új tévécsatornák érkeznek

Visszatér az RTL-től a Mészáros Lőrinc által megszerzett Atmediához két tévécsatorna

Megújul a TV2 és a Tények, érkezik a Top Model Hungary és a Kísértés – beszólogattak az RTL-nek a TV2 vezetői a Big Picture konferencián

Az RTL 20, Mészáros Lőrinc Atmediája 15 százalékkal megemeli az árait 2024-ben

Bejelentették az Adom a napom 2. évadának időpontját – Kepes András is a vendégek között

Televíziós műsorvezető lesz Boris Johnson volt brit miniszterelnök

Élő olimpiai közvetítések is lesznek az HBO Max helyére érkező Maxon

Agatha Christie krimijei alapján készült új sorozatok érkeznek a Network4-re

Bajnokok Ligája: A digitális felületekre helyezi az RTL a hangsúlyt

Megbírságolta a Médiatanács az ATV Spiritet és a Best FM-et

Szabotázs miatt megint megbírságolta a bíróság a TV2-t

További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.

Borító: Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse (korábbi nevén R-Time) hirdetésértékesi igazgatója 2023. október 26-án bejelenti a reklámértékesítő ház jövő évi médiaportfólióját. Fotó: Media1 / Szalay Dániel (mobiltelefonos felvétel)

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások