A február 7-től, mától fogható STORY4 elsősorban a női nézők igényeire épít romantikus, valamint családbarát sorozataival és filmjeivel hiánypótló szerepet tölt be a cseh és a szlovák piacon – jelentette be Borsány-Gyenes András, a Network4 elnöke és tulajdonosa a mai budapesti sajtótájékoztatóján, ahol az is kiderült, hogy az új csatorna HD minőségben érkezik.
A STORY4 a luxemburgi székhelyű, azonban mostanáig elsősorban Magyarországon aktív Network4 csoport első külföldi csatornája. A vállalat Magyarországon 7 szórakoztató jellegű csatorna (TV4, FILM4, STORY4, GALAXY4, MAX4), valamint két sportadó (ARENA4, MATCH4) és egy streamingszolgáltatás (NET4+) üzemeltetőjeként ismert.
Más lesz a cseh és a szlovák Story4, mint itthon
Az új STORY4 koncepcióját a cseh és a szlovák piac igényeihez igazították, tartalma tehát némiképp eltér a hazánkban látható Story4-től.
A csatorna alternatívát kíván kínálni azoknak, akik a hollywoodi tartalmak helyett, vagy mellett népszerű minőségi európai produkciókat szeretnének nézni.
Az induláskor több mint 1.000 órányi szórakoztató tartalom várja a nézőket, amely minden évben további 500 órányi újdonsággal bővül. A műsorok több mint fele 2014 után került a piacra, 80 százaléka pedig kizárólag a STORY4-en érhető el, exkluzív tartalomról van szó. A STORY4 hét olyan sorozatot mutat be, amely eddig sem a cseh, sem a szlovák piacon nem volt látható. Minden film és sorozat szinkronizálva kerül a közönség elé.
„Komoly kutatást végeztünk a csatorna indítása előtt. Arra jutottunk, hogy hiányzik egy olyan lineáris tévéadó, amely a színvonalas tartalmakra vágyó női nézők igényeit szolgálná, őket helyezi a középpontba. Így született meg a STORY4, amihez még hasonló sincs jelenleg a piacon. Szlogenünk, az, hogy »for true romantics, who love a good story« és ennek megfelelően a legtöbb romantikát mi hozzuk el a cseh és a szlovák nézőknek”
– mondta el Borsány-Gyenes András, a Network4 elnöke és tulajdonosa.
„A nemzetközi know-how és a lokális igények kiszolgálása garantálja a STORY4 sikerét. Több éve szórakoztató csatornák egész portfolióját üzemeltetjük Magyarországon. A Network4 megtette az első lépést, hogy a regionális piacon is megkerülhetetlen szereplővé váljon több platformon elérhető, diverzifikált portfoliójával”
Nem állnak meg Csehországban és Szlovákiában
– fogalmazott Borsány-Gyenes András, aki a sajtótájékoztatón a Media1 kérdésére úgy nyilatkozott, hogy azért választották a nemzetközi terjeszkedésük első célpontjául a cseh és szlovák piacot, mert úgy látják, hogy nagy a hasonlóság a magyar médiapiaccal, ugyanakkor van egy lényeges különbség is: a cseh és a szlovák televíziós médiapiacon még kevésbé elterjedtek az előfizetéses csatornák, nincs túl sok ilyen konstrukcióban működő televízió, ott inkább az ingyenesen nézhető csatornák dominálnak.
Lapunk további faggatózására Borsány-Gyenes András elárulta, hogy további országokban is terveznek terjeszkedést. A balti államokban tervezett expanziójukat egyelőre elhalasztották az orosz-ukrán háború miatt, de hamarosan várhatók további bejelentések.
A cégvezető hozzátette azt is, hogy a Story márka a régió más országaiban is ismert, ez is segítheti a terjeszkedést.
Borsány-Gyenes András tavaly júliusban a Media1 podcastjának vendége volt, ekkor jelentette be, hogy megkezdik a külföldi terjeszkedést – a beszélgetés ITT érhető el.
A mai sajtótájékoztatón a Network4 bejelentette azt is, hogy új amerikai sportjogokat vásárolt sportcsatornáira – erről különálló hírünkben olvashatnak.
A Network4 csatornái közvetítik az NFL rájátszását és a Super Bowlt
Szinte minden jelentősebb szolgáltatóhoz bekerül a hamarosan induló MAX4 tévécsatorna
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.