A közel 20 évnyi értékesítési tapasztalattal rendelkező szakember az elmúlt években az ELLE, ELLE Decoration és Cosmopolitan magazinok értékesítését végezte. A rádiókhoz történő kinevezésével integrált értékesítési céljait szeretné erősíteni a Michaeli, Schwartz & Brit Media.
Varjas Orsolya pályafutása alatt több tévécsatornánál, nyomtatott és online magazinnál is dolgozott. 2009-től az RTL Magyarország felületeit értékesítette, ezután 7 éven át Ausztráliában szerzett gyakorlatot a nemzetközi marketing területén. 2018-tól újra Magyarországon, a HVG Kiadónál offline és online értékesítéssel folytatta karrierjét.
2021-ben csatlakozott a Mooore Grouphoz, ahol azóta is az ELLE, ELLE Decoration, Cosmopolitan print és online kiadványaival és a hozzájuk kapcsolódó rendezvények értékesítésével foglalkozott.
„Megtiszteltetés, két olyan értékes márka értékesítését kézben tartani, mint amilyen a Jazzy és a Klasszik. Mindkét rádió különleges helyet foglal el a hazai piacon a hallgatók és hirdetők körében egyaránt. Biztos vagyok benne, hogy ezzel a portfólióval olyan egyedi megoldásokat és új hirdetési lehetőségeket tudunk bemutatni az ügyfeleinknek, amely egyedülálló a magyar piacon, hiszen az említett márkák hallgatói és olvasói egyaránt a prémium kategóriába tartozó, magas vásárlóerővel bíró célközönséget szólítják meg”
– nyilatkozta az új értékesítési vezető.
Balogh Petya és László Csaba is műsorvezető lesz a Jazzy új reggeli rádióműsorában
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.