fbpx
Kováts Dániel, az eMAG Chief Commercial Officere.

Új felsővezetőt jelentett be az eMAG

Új felsővezetőt nevezett ki az eMAG Kováts Dániel személyében, akinek feladata Marketplace Chief Commercial Officerként (MCCO; Marketplace kereskedelmi igazgató) a vállalaton belül kiemelt területnek számító Marketplace (piactér) üzletág fejlesztése lesz – közölte kedden az e-kereskedelmi vállalat a Media1.hu-nak megküldött közleményében. Három új, a magyar kis- és középvállalkozásokat támogató programot is bejelentettek.

„Ezzel a kinevezéssel és az új pozíció létrehozásával tovább erősödhetnek a 2021-ben elindított a magyarországi kis- és középvállalatok támogatására és edukációjára kialakított programjaink is. Az eMAG Marketplace-hez csatlakozó partnerek közül egyaránt segítjük az online kereskedelemmel most ismerkedő cégeket az indulásban, míg a már rutinosabb vállalkozásoknak a régiós piacok felé való nyitásban nyújtunk logisztikai és kereskedelmi támogatást”

– mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke Kováts Dániel kinevezése kapcsán.

Várkonyi Balázs
Várkonyi Balázs. (Archív)

Kováts Dániel volt a Netpincér egyik ügyvezetője

Kováts Dániel (borítóképünkön) hét éven át volt a később Foodpanda márkanévre váltó Netpincér egyik ügyvezetője, vezetése alatt a társaság két akvizíciót, informatikai hátterének teljes korszerűsítését, saját üzlethálózat kiépítését és jelentős logisztikai fejlesztéseket vitt véghez. Az Egyesült Államokban szerzett további üzleti tapasztalatok után Kováts tavaly csatlakozott az eMAG cégcsoporthoz, ahol a román piacon elérhető, gyors futáros kiszállítást kínáló Tazz mobilalkalmazást működtető üzletágnál dolgozott, mielőtt a budapesti eMAG-leányvállalatnál megkezdte munkáját.

„Az eMAG vállalatcsoport regionális növekedési törekvéseinek kiemelt fókuszterületévé vált a kereskedőpartnereink termékeinek helyt adó Marketplace platformunk, amelyhez a jelenlegi több mint 7.800 partnerkereskedőnk 4,1 milliós termékkínálatának további jelentős bővítése a célunk. Az új felsővezető kinevezésével azt szeretnénk elérni, hogy a vállalatstruktúrában is a fontosságának megfelelően képviselve legyen az eMAG üzleti modelljének jelentős alapját képező Marketplace platform”

– fogalmazott Daniel Spiridon, az eMAG ügyvezetője.

Új logisztikai központ épül

Az eMAG 100 millió eurós beruházással Dunaharasztiban épülő, 117 ezer négyzetméteres új automatizált logisztikai központja is a cég Marketplace modelljének egyik fontos logisztikai beruházása, amely a saját forgalmazású mellett a partnerek által árusított termékek tárolására is szolgál, és több külföldi ország piacát is kiszolgálja majd.

Közleményében a vállalat megemlítette, hogy idén június óta az eMAG Marketplace-en jelen lévő kereskedők számára is elérhetővé vált az ország közel 600 helyszínét lefedő easybox csomagautomata-hálózat használata egységes, bruttó 690 forintos kiszállítási díjért.

eMAG.
Fotó: Facebook / eMAG Magyarország

Új lehetőségek a magyar kkv-k számára

A Fulfilment by eMAG szolgáltatást választó cégek az eMAG logisztikai szolgáltatásait vehetik igénybe saját szolgáltatások működtetése, kialakítása helyett. A határon túli értékesítést támogató programra regisztráló hazai kereskedők könnyedén beléphetnek az eMAG román és bolgár piactereire is, beleértve a helyi futárszolgáltatásokat is. A harmadik, eMAG Ads nevű promóciós program keretében a vállalat lehetőséget biztosít Marketplace partnereinek, hogy saját promóciós kampányokat szervezhessenek a piactér felületein – írták a közleményben.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Kováts Dániel, az eMAG Chief Commercial Officere. Fotó: eMAG.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások