22 éves fennállásának eddigi talán legnagyobb mérföldkövéhez érkezett a NetPincér: néhány héten belül teljesen új arculattal, foodpanda néven működik tovább. A névváltás oka, hogy az ételkiszállító cég csatlakozik a globális kiszállítási piacon jelentős szereplőnek számító, a Delivery Hero cégcsoporthoz tartozó foodpanda családhoz – derül ki a vállalat közleményéből.
Azt ígéri a Netpincér, hogy a csatlakozás révén a technológiai újítások hamarabb érkeznek majd Magyarországra, illetve a magyar felhasználók országokon átívelően használhatják ugyanazt a megszokott mobilalkalmazást. Tényleges tulajdonosváltás azonban nem történik és a lényegi elemek is változatlanok maradnak: a foodpanda ezentúl is olyan tech-alapú gyorskereskedelmi tevékenységet folytat országszerte, ami képes kiszállítani szinte bármit, amire a megrendelőknek szüksége lehet, akár 30 percen belül.
A magyar alapítású Netpincér 1999 óta működik hazánkban. A cég 2016-ban a világszerte több mint 50 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett.
A kontinensen Németország után Magyarországon vezetik be elsőként az új foodpanda márkát.
Az új márka bevezetésére a tervek szerint szeptember végén kerül majd sor, addig még NetPincérként vehető igénybe a szolgáltatás. A foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már 7 raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a NetPincér market is átalakul, és a továbbiakban panda market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fog ezzel párhuzamosan.
Még több hír érhető el a Media1-en