fbpx
Az RTL új logója.

Karácsonyi A mi kis falunk-különkiadást és több más újdonságot is bejelentett a 25 éves RTL Magyarország

Lesz két egész estés visszaemlékező-show is a negyedszázados születésnapját ünneplő és nevét RTL Klubról RTL-re cserélő tévécsatorna legemlékezetesebb pillanatairól.

A csatorna 25. születésnapján esedékes névváltoztatás és az arculati megújulás mellett az őszi műsorkínálatával kapcsolatban is újdonságokat jelentette be mai budapesti sajtótájékoztatóján az RTL Magyarország.

A már korábban bejelentett produkciók mellett a 25 éves évforduló kapcsán az RTL két egészestés visszaemlékező show-val idézi majd fel az elmúlt évtizedek legemlékezetesebb RTL-es pillanatait. A kétrészes műsor október 23-án és október 30-án lesz látható.

Idén először lesz A mi kis falunk című sorozatból egy karácsonyi része, ami az ünnepi időszakban kerülhet majd képernyőre. Ez az epizód a pajkaszegiek karácsonyáról és az ünnep körüli nehézségeikről szól majd.

Új évaddal tér vissza a Celeb vagyok, ments ki innen!, a műsor ismét Sebestyén Balázzsal és Vadon Janival kerül a képernyőre. A helyszín ezúttal a kolumbiai dzsungel lesz, ahol a celebeknek meg kell majd küzdeniük a dzsungelben az éhséggel, a civilizáció vívmányainak hiányával és a celebet próbáló játékokkal. A játékosokról későbbre ígértek tájékoztatást, a premier dátuma egyelőre nem ismert.

Baukó Éva, a Celeb vagyok ments ki innen adásában az RTL Klub képernyőjén
Baukó Éva, a Celeb vagyok ments ki innen adásában az RTL Klub képernyőjén. Fotó: RTL-sajtószoba (archív)

Még az idén indul a Konyhafőnök VIP 7. évada Fördős Zével és a két Michelin-csillagos séffel: Rácz Jenővel és Sárközi Ákossal. Ősszel olyan hírességek készülnek bizonyítani, hogy a konyhapultokban is helytállnak mint Járai Máté színész, Tokár Tamás, a Fókusz műsorvezetője, Fésűs Nelly színésznő és az olimpiai bronzérmes, világ- és Európa-bajnok magyar válogatott vízilabdázó Nagy Viktor.

Folytatódik A Séf meg a többiek: idén ősszel visszatér az alkoholista és sportfogadás-függő Győző séf, tovább bonyolódik Milán és Viki románca, a már megismert karakterek mellé pedig új szereplők is érkeznek.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese
Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese ismerteti a tévés újdonságokat
Fotó: Gerencsér Anna / RTL Magyarország

Nevet vált az R-Time is

Az RTL Klub és több más RTL-es csatorna átnevezése mellett (melyről a Media1 számolt be elsőként) egy mai sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy az RTL Magyarország média-kereskedőháza, az R-Time is megújult névvel és arculattal, RTL Saleshouse néven folytatja tevékenységét 2022. október 3-tól, változatlan hirdetési portfólióval. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja majd, amit az RTL Magyarország.

Dudás Gergely, az R-Time / RTL Saleshouse vezetője
Dudás Gergely, az R-Time / RTL Saleshouse vezetője az arculat- és névváltás bejelentésekor 2022.09.02-án a Déryné étteremben
Fotó: Gerencsér Anna / RTL Magyarország

„A kereskedelmimárkánk megújításával szeretnénk még jobban hangsúlyozni, hogy az RTL-család tagjai vagyunk. Új arculattal és névvel, de változatlan portfólióval segítünk partnereinknek üzleti céljaik elérésében.” – nyilatkozta Dudás Gergely, az RTL kereskedelmi igazgatója.

Nevet vált az RTL Klub és több RTL-es csatorna – más változások is lesznek az RTL Magyarországnál

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Az RTL új logója. Fotó: RTL Magyarország/Gerencsér Anna
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások