fbpx
Ligakupa győztesek

Angol Ligakupával és Hanga Ádám mérkőzéseivel bővül az ARENA4+ kínálata

Újabb sporttartalmakkal bővül a Network4 kínálata: érkeznek az Angol Ligakupa legjobb meccsei, valamint a magyar nézők sem maradnak le Hanga Ádám csapata, a Real Madrid küzdelmeiről a spanyol kosárlabda-bajnokságban.

Kedden (08.23) a Bolton Wanderers – Aston Villa összecsapással, szerdán (08.24) a Tranmere Rovers – Newcastle találkozóval veszi kezdetét a Football League Cup közvetítés sorozata az ARENA4+-on. A sport streaming szolgáltatás előfizetői a kupa legizgalmasabb mérkőzéseit láthatják hétről-hétre és követhetik a következő hónapokban, hogy a Liverpoolnak sikerül-e megvédenie a címét.  Az ARENA4+ azt ígéri, hogy minden héten legalább két meccset megmutat a fordulóból.

A Network4 futballkínálatában a német Bundesliga és a 2 Bundesliga, az angol Premier League, a francia LIGUE 1 és a skót Premiership mérkőzései mellett a magyar nézők megtalálhatják az UEFA Nemzetek Ligájának összecsapásait, valamint a labdarúgó EB- és VB-selejtezőket is.

A Network4 bejelentette továbbá, hogy meghosszabbította szerződését a spanyol kosárlabda-bajnoksággal, a Liga ACB-vel. A megállapodás értelmében továbbra is az ARENA4+ közvetíti Hanga Ádám csapata, a Real Madrid bajnoki mérkőzéseit. Az idény szeptember 28-án kezdődik, azonban a streaming-szolgáltatásban már szeptember 24-25-én láthatók lesznek a Szuperkupa elődöntői.

A Network4 (Digital Media and Communications Zrt.) több mint 15 éve van jelen a hazai televíziós piacon. Hozzájuk tartozik a TV4, a STORY4, a GALAXY4, a FILM4, az ARENA4 és a portfólió legújabb tagjai, az ARENA4+ streamingplatform és az augusztusban elindult MATCH4.

Nemrég a Network4 tulajdonosa, Borsány-Gyenes András volt a Media1 podcast vendége. A vele készült teljes beszélgetést itt érhetik el.

További hírek érhetők el a Media1-en.

Borító: Angol Ligakupa
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások