A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egy nyilvános workshop keretében vitatta meg a reklámipar szereplőivel a hatóság megújuló influenszer-marketing útmutatójának a tervezetét – írta a nemzeti versenyhatóság a Media1-hez is eljuttatott mai, hétfői közleményében.
Felidézték: a GVH 2017 végén publikálta influenszer-marketinggel kapcsolatos gyakorlati útmutatóját, amely közérthető, a mindennapi gyakorlatban felhasználható segítséget nyújtott a jogkövető piaci szereplőknek, az így hirdető vállalkozásoknak, a közvetítő- és reklámügynökségeknek, illetve maguknak a véleményvezéreknek is.

Megújítják az iránymutatást
A versenyhatóság az elmúlt hónapokban felülvizsgálta és megújította a segédanyagot, hogy az lépést tartson az eltelt időszak technológiai fejlődéséből fakadó új elvárásokkal, illetve az időközbeni versenyhivatali és bírósági döntések iránymutatásaival. A dokumentum továbbra is gyakorlat-központúan, pozitív és negatív példák bemutatásával igyekszik támogatást adni.
A versenyhatóság társadalmi konzultációt folytatott a felfrissített iránymutatásról, amely során élénk érdeklődéssel találkozott a reklámszakma oldaláról.
A GVH pénteken egy nyilvános, online módon is közvetített workshop keretében vitatta meg a dokumentummal kapcsolatban érkezett javaslatokat és felvetéseket. Az eseményen a GVH munkatársai részletesen válaszoltak a konzultáció során felmerült észrevételekre, illetve a workshop résztvevőinek kérdéseire.
A nyilvános társadalmi egyeztetések lezárulását követően a versenyhatóság várhatóan 2022 őszén teszi közzé megújult véleményvezér-útmutatóját a honlapján.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!