
Nyílt fórumot tartott a GVH az új influenszer-útmutató tervezetéről
A megújult véleményvezér-útmutató várhatóan még idén ősszel nyilvános lesz a GVH honlapján.
A megújult véleményvezér-útmutató várhatóan még idén ősszel nyilvános lesz a GVH honlapján.
Egy gyerekeket átverő mobiljáték kapcsán lépett fel a versenyhivatal.
Idén májusban hatályba lépnek Magyarországon az uniós Omnibusz Irányelv rendelkezéseit átültető magyar szabályok, melyek számos új fogalmat vezetnek be. Egy sor olyan tisztázó szabályt kell majd alkalmazni, ami egyértelműsíti a fogyasztók számára, hogy az online térben mit és miért látnak. Az új szabályok értelmében például nem torzíthatják a választást a hamis pozitív értékelések és a keresőmotorok által kidobott keresési rangsorolásnak is átláthatóbbnak kell lennie. A Deloitte Legal Ügyvédi Iroda szakértői összefoglalták a legfontosabb változásokat.
Egy nemrég elkészült, az iFaktor által készített kutatás szerint a „Z” generáció TikTok-függő: minden tizedik 13 és 25 év közötti fiatal napi 5 óránál többet tiktokozik.
Tizenhárom kategóriában osztottak ki elismeréseket, és négy különdíjat is átadtak.
A Twitch elleni támadás során érzékeny adatok, forráskódok és egy magyar influenszercsapat hozzávetőleges bevételére vonatkozó információk is kikerültek.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított a Sport&Tip sportfogadás-tanácsadó oldal működtetőjével szemben, ugyanis a hatóság szerint vélhetően megtévesztően hirdeti a szolgáltatást. Az eljárás kiterjed a céggel együttműködő véleményvezérek felelősségének a vizsgálatára is. Ez az a cég, amelyiknek Hajdú Péter, LL Junior és Berki Krisztián is reklámozta korábban a tippjeit.
Az influenszerek annak ellenére is reklámozták a BrightWhite nevű fogfehérítő terméket, hogy azt annak veszélyességére hivatkozva korábban kivonta a forgalomból a Nemzeti Népegészségügyi Központ. Ráadásul a GVH szerint nem mindenki jelölte, hogy a közösségi médiában közölt bejegyzéseik, fotóik valójában fizetett hirdetések.
Jelentős pénzösszeggel hirdeti a Megafon központ a közösségi médiában a kormánypárti influenszerek posztjait. Rákay Philip, Filep Dávid (A Kopasz Oszt), Bohár Dániel, Deák Dániel és legújabban Bayer Zsolt is a hirdetett posztolók között van. Van olyan Facebok-poszt, amire 1,6 millió forint ment el.
A magyar influenszerek által létrehozott tartalmakat közzétevő YouTube-csatorna áprilisban indul.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.