fbpx
Vlagyimir Putyin / Pixabay

Újabb ellenzéki híroldalakat blokkol Oroszország

Az orosz kormány állítása szerint az oldalak illegális tüntetések szervezésében működtek közre, illetve az országban nemkívánatos, szélsőséges csoportokkal álltak kapcsolatban. 

A helyi médiafelügyelet, a Roszkomnadzor döntése nyomán ezúttal két orosz híroldalt, az Open Media és az MBKh Media nevű online lapokat, valamint a Pravozasita Otritki nevű emberijog-védő csoport oldalát tette elérhetetlenné Oroszországban az állam – írja a Moscow Times nyomán a Szabad Európa.

A médiafelületek szerint előzetesen semmilyen értesítést nem kaptak, mindössze augusztus 4-én, szerda délután észrevették, hogy elérhetetlenné tették őket.

Mindhárom oldal a Putyinnal szembenálló, jelenleg Londonban élő milliárdoshoz, Mihail Hodorkovszkijhoz volt köthető.

A Szabad Európa hozzáteszi: a kiadványok sokszor kritikusan viszonyultak Vlagyimir Putyin elnök döntéseihez, szeptemberben pedig választások lesznek az országban, melyen három évtized után először nem lesznek ott az EBESZ választási megfigyelői. Oroszországban sorozatosan kapcsolnak le különböző híroldalakat.

Még több hír a Media1-en!

Borítókép: Vlagyimir Putyin / Pixabay
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások