fbpx
Palackos borok

Alkoholos e-kereskedelemi cégekbe fektetne a Campari és az LVMH luxusóriás

A két cég közös vállalkozással lépne előre az európai online alkoholpiacon.

Az olasz Campari a Tannico nevű online bor és egyéb szeszes ital webshopban lévő részesedését forgatja be a közös cégbe, és a törzstőke felét 25,6 millió euróért adja el az LVMH tulajdonában álló Moët Hennessy-nek. Az üzlethez még hatósági jóváhagyás szükséges – írja a Forbes.hu a Reuters beszámolója alapján.

„Az alkoholos italok e-kereskedelme egyébként is bővülőben volt, a világjárvány pedig csak felgyorsította ezt a tendenciát”

– mondta a Moët Hennessy vezérigazgatója, Philippe Schaus.

Az új vállalkozás főnöke a Tannico jelenlegi vezetője, Marco Magnocavallo lesz, aki megtartja kisebbségi részesedését a cégben.

A Tanniconak, amely nagyrészt a fogyasztóknak közvetlenül értékesít, többségi részesedése van a Ventealapropriete.com nevű, prémium borokat és egyéb alkoholtermékeket áruló francia e-kereskedelmi platformban, amellyel több mint 70 millió eurós forgalmuk volt tavaly.

Még több hír érhető el a Media1-en.

Borítókép: Stock / depositphotos.com
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások