Szabó Zoltán, az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója, az Index volt stratégiai és kreatív igazgatója

Nagy változások előtt az RTL Magyarország márkái és a médiavállalat Marketingkommunikációs Igazgatósága

Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek, ennek kapcsán Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, arról beszélt, hogy az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak az RTL Magyarország márkái, valamint belső szervezeti átalakulás is lesz a Marketingkommunikációs Osztályon.

Az RTL Magyarország bejelentette, hogy a médiavállalat marketingkommunikációs csapata – hosszú kiválasztási folyamat végén – az Artificial Group nevű céget bízta meg a kreatív ügynökségi feladatok ellátásával és a Be Social csapatában találta meg partnerét a kampányok közösségi médiába történő integrálásához.

A kiválasztás során nem csupán erős szakmai háttérrel rendelkező, friss és energikus ügynökségek megtalálása volt a cél, amelyek közreműködnek a marketingkampányok tervezésében és lebonyolításában, illetve a vállalat egyes márkastratégiáinak kialakításában: az RTL Magyarország olyan stratégiai partnereket keresett, amelyekkel hosszútávon működhet együtt a jövőben – közölték.

Azt írták, hogy az RTL Magyarország az Artificial Group és a Be Social már az elkövetkezendő időszak marketingkampányai során is  részt vesz a munkában.

Szervezetileg is megújul az RTL Magyarország Marketingkommunikációs Igazgatósága

Az RTL Magyarország egyúttal köszönetét fejezte ki a korábbi ügynökségeinek az eddig munkájukért.  Azt is írják, hogy „Magyarország piacvezető médiacégénél a megújulás nem csupán az ügynökségi kapcsolatok terén nyilvánul meg”, ugyanis a vállalat Marketingkommunikációs Igazgatósága szervezetileg is megújul. Az átalakítási folyamat célja, hogy az új szervezeti felépítés, illetve az abból következő változások hatékonyabban szolgálják az RTL Magyarország átalakuló és egyre digitálisabb márkáit.

A strukturális megújulás ezekkel a változásokkal ugyanakkor nem zárul le. Várhatóan még az idén további ügynökségi tenderek kiírására kerülhet sor.

„A most érkező ügynökségektől azt várjuk, hogy stratégiai partnerként alakítsák velünk az RTL Magyarország brandjeit, amelyek az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak. Az a célunk, hogy minden platformon elérhetővé tegyük a tartalmainkat, piacvezetők legyünk a hazai streamingpiacon is, illetve megjelenjünk olyan digitális területeken, ahol eddig nem voltunk jelen. Mindehhez a marketingmunkában nemcsak új partnerekre van szükségünk, de a marketingkommunikációs szervezet működését is meg kell újítanunk és erősítenünk”

– nyilatkozta Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját.

Még több hír érhető el a Media1-en!

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások