Újabb platformokra is kiterjeszti Shops nevű e-kereskedelmi megoldását a Facebook, így a rendszer egyes országokban rövidesen a WhatsApp csevegőplatform alatt is elérhető lesz, ezzel újabb teret adva a jelen lévő vállalkozásoknak az online értékesítésre. A Shops emellett rövidesen személyre szabott, a korábbi vásárlások alapján célzott hirdetési lehetőségekkel is bővül – jelentette be a napokban Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója – írja a HWSW.
A tavaly május óta elérhető Facebook Shops használatával a vállalkozások egyszerűen hozhatnak létre olyan online boltot, amelyet mind a Facebookról, mind pedig az Instagramról elérhetnek a felhasználók.
A facebookos üzlet létrehozása a vállalkozás méretétől függetlenül ingyenes, és egyáltalán nem bonyolult: a vállalkozásoknak meg kell adniuk, milyen típusú termékeket szeretnének árusítani, be kell állítaniuk a színeket, fel kell tölteniük egy borítóképet, és már ki is tudják szolgálni az internetes vásárlókat.
A közösségi médiás cég közölte, a Facebook Shopoknak ma átlagosan havi 300 millió látogatója van, és jelenleg mintegy 1,2 millió ilyen értékesítési felület létezik a közösségi oldalon.
A Facebook ezenkívül most dolgozik egy olyan, mesterséges intelligencia által vezérelt keresőalgoritmuson, mely az Instagramon közzétett fotók alapján képes felismerni olyan termékeket, melyek egy Shop felületén megvásárolhatók, emellett olyan, kiterjesztett valóság alapú megoldásokat is fejleszt a cég, melynek segítségével virtuálisan felpróbálhatók az értékesítésre kínált árucikkek.
Még több hír érhető el a Media1-en!