fbpx
Kovács Krisztina, Funzine

Visszatér a FUNZINE című magazin

Megújulva, koncepciót váltva, a koronavírus ellenére visszatér a hazai médiapiacra a programajánló újság nyomtatott és online változatban is.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Megújulva, koncepciót váltva visszatér a hazai médiapiacra a FUNZINE – tájékoztatott a lap kiadója ma, csütörtökön.

A médium digitális felülete hamarosan friss, kétnyelvű tartalmakkal bővülve várja a látogatókat, míg a nyomtatott magazint augusztus közepétől vehetik ismét kézbe az olvasók.

A kiadó közlése szerint az újraindulás sok változást hoz magával. A száz százalékban magyar tulajdonú, rendezvényekkel, kiadványszerkesztéssel, terjesztéssel is foglalkozó, 2006-os alapítású FUNZINE Média megtartva a védjegyévé vált angol tartalmakat, magyar nyelvű cikkekkel, ajánlókkal, illetve egyéb híranyagokkal jelentősen kibővítve színesíti a FUNZINE mindkét felületét.

Minél szélesebb olvasói táborhoz szeretnének szólni

Az új struktúrával, szerkesztéssel minél szélesebb olvasói tábort szeretnének megszólítani. Az ő elérésük érdekében, igazodva a piaci viszonyokhoz Budapesten és az ország számos területén elérhetővé teszik a magazint, valamint a magyar közönség igényeit alapul véve a médiummal együttműködő partnerek, szolgáltatók körét is jelentősen szélesítik.

„16 éve vagyunk a sokszereplős fővárosi médiapiacon, és a programmagazinok között sikerült ez idő alatt erős pozíciót elérnünk, amivel párhuzamosan az esztendők során egy széles szolgáltatást nyújtó médiavállalattá is fejlődtünk. Most nagyon speciális helyzetben vagyunk. A vírusjárvány után egyedüliként maradtunk meg ebben a szegmensben, ami komoly felelősséget is ró ránk. Amikor az újraindulás mellett döntöttünk, egyúttal azt is elhatároztuk, hogy azt új koncepció mellett valósítjuk meg. Minden erőnkkel azon leszünk, hogy, lehetőségeinkhez mérten, minél több piaci szereplőt segítünk bemutatkozáshoz elsősorban a hazai kulturális, gasztro és turisztikai szektor képviselői közül”

– hangsúlyozta Forrai Kovács Krisztina, a FUNZINE Média ügyvezető igazgatója és egyben tulajdonosa.

Online és nyomtatásban is sok változás lesz

A szakember kiemelte, hogy rengeteg változást fognak tapasztalni az olvasók a FUNZINE online és a nyomtatott felületén is. A piaci elvárásokhoz, igényekhez az eddigieknél is jobban idomulva a FUNZINE teret, lehetőséget fog adni arra, hogy a lehető legszélesebb választékot mutassa be a kulturális vagy épp könnyűzenei programoktól, kulináris kalandozásoktól kezdve a legkülönfélébb szabadtéri eseményekig.

Mind a nyomtatott, mind az online felületük olyan fórum szeretne lenni, amelyeken minden érdeklődésre számot tartó esemény, rendezvény, ajánlott hely megtalálható, így segítve azt, hogy könnyebben egymásra találjanak a szolgáltatók és a érdeklődők.

Programajánlók mellett magazinos tartalmak

A programajánlók mellett pedig színes magazinos tartalom is vár az olvasókra, immár magyarul is. Az online és a nyomtatott FUNZINE egyik legjelentősebb újítása a kétnyelvűség lesz, azaz a már megszokott angol anyagok mellett a cikkek, ajánlók, egyéb kiegészítő információk most már magyarul is megtalálhatók lesznek. A médiacég várakozásai szerint ez a tartalmat is érintő változtatás sok, programkereső, szórakozni és új élményekre vágyó hazai olvasóval bővíti a FUNZINE táborát.

Az újraindulás utáni első szám augusztus közepétől fővárosi éttermekben, irodaházakban, kávézókban, kulturális intézetekben, szolgáltatóknál, szabadidős létesítményekben és még számtalan más helyszínen lesz megtalálható. A terjesztési pontok körét folyamatosan bővíteni szeretné a cég.

A tájékoztatás szerint a lapot és annak online felületét továbbra is az eddigi szerkesztőgárda  készíti a megszokott színvonalon.

A Funzine az egyik legnagyobb piaci szereplőnek számít a közel 2.500 terjesztési pontot magába foglaló országos hálózatával. A vállalat éves árbevétele 2019-ben elérte a négyszáz millió forintot.

További hírek olvashatók a Media1-en!

Borító: Forrai Kovács Krisztina, a Funzine ügyvezetője és tulajdonosa
Szóljon hozzá!